Halpz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei! Faren til en kamerat av meg skal kjøpe seg ny projektor og lerret. Det skal være et passe bra lerret, ikke elektronisk og det skal fungere bra med den tiltenkte projektoren. Projektoren skal være av bra kvalitet, ha to HDMI-innganger og være stillegående (skal brukes til film og spill, Xbox og PC). Den skal ha bra kontrast og lysstyrke. Har dette noe å si for kvaliteten på bildet? Siden lerretet ikke skal være elektrisk noe elektrisk motor, skal pengene som spares på det puttes inn i en projektor. Kom gjerne med mange forslag og bare post på her Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg må bare anbefale min egen projector: Sanyo PLV-Z3000. Jeg synes den er helt rå på både PS3/Blu-Ray og Xbox 360/Vanlig DVD. Den har 2 X HDMI innganger og 1 component + en PC inngang. Det er den mest stillegående projectoren på markedet, og jeg hører ikke at den er på engang når jeg sitter under de... Har 90" skjerm hjemme, og bildet er krystallklart og ikke minst nydelig Har et par bilder: Har ikke bilder av den i bruk, men kan sikkert ta det når jeg er hjemme. Projectoren er "dyr", men den er virkelig verdt alle pengene. Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med kjøpet mitt ¨ Endret 14. januar 2009 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå