-iL- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei. Handlingen er jo ikke relatert, og det kommer ikke flashbacks etc. Har du sett et par sesonger av BSG er du innafor skulle jeg tror, da det er faren til Adama og en annen familie det primært handler om. Du burde seriøst se sesong 4. En av de beste sesongene jeg har sett uansett serie. Førsteklasses drama, action og scifi. nå kommer det vel siste halvdel av sesong 4 i begynnelsen av 2009, så venter på de. Imellomtiden har du overbevist meg om at Caprica må jeg få med meg. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Personlig har eg fått stor sans for true blood. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 True Blood er klart ein knall serie, såg sesong finalen i dag. Klart verdt å få med seg. 12 episoder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 True Blood har vel blitt signe for ny sesong også tror jeg. Den er fantastisk herlig. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Stemmer det. Sommaren 2009 skal den komme tilbake. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ugg, det er så altfor altfor lenge til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå