HaterDiskus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men de som napper i stikka 10 ganger om dagen drar jo opp gjennomsnittet en god del da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og hvor mange gjør det? Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fjortiser? Når man finner ut at runking er gøy, og gjør det 10 ganger om dagen. Jepp, jenter også. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er like vanlig at jenter onanerer, men vi jentene er ikke like flinke til å snakke om det. Jeg har onanert siden jeg gikk i barnehagen, men turte ikke å fortelle det til noen før jeg var 12-13 4 Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Pff, mange jenter nekter for det, men jeg tenker vel mer 9/10 jenter gjør det. (jente selv) Selv dronning Sonja gjør det (hehe) 4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle mine venninner gjør det. Men jeg tror en del jenter sier de ikke gjør det fordi det fremdeles til en viss grad er forventet at jenter skal være "rene og uskyldige" og alt sånt bullcrap. 6 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er like vanlig at jenter onanerer, men vi jentene er ikke like flinke til å snakke om det.Jeg har onanert siden jeg gikk i barnehagen, men turte ikke å fortelle det til noen før jeg var 12-13 Barnehagen??? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) . Endret 5. november 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 må si det der satt noen ekle bilder i hode mitt 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 17. november 2008 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2008 Det er like vanlig at jenter onanerer, men vi jentene er ikke like flinke til å snakke om det.Jeg har onanert siden jeg gikk i barnehagen, men turte ikke å fortelle det til noen før jeg var 12-13 Barnehagen??? Det er ikke så uvanlig visstnok. Har fått høre et par historier fra barnehage-ansatte. Blandt annet så var det en gang to jenter og en gutt stadigvekk forsvant for å leke sammen. De fant dem en dag nakne. De hadde oppdaget at om de lekte med tissen til gutten så vokste den. Og det var jo selvsagt fryktelig fascinerende 10 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg husker kjempegodt at vi diskuterte "puling" i barnehagen, så at man prøvde ut litt var heller ikke så unaturlig. Jeg visste jo ingenting om orgasme, og kunne heller ikke finne fram til noe hull der nede, så der var vel mer å "gni seg på tissen" om du ønsker å kalle det det. Men det var bevisst knyttet til at tissen brukes til å ha sex med. 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Teit å bumpe kanskje. Men snakka med ei venninne her om dagen på msn og hun sa at hun ikke onanerer. Hun "driver ikke med sånn", hun vil gjerne ha sex med noen hun liker og alt sånn, men hun tar ikke på seg selv sa hun. Stussa litt over dette, kan det virkelig være sant? Liksom, aldri? Tingen med henne er at hun ofte virker besatt og opptatt av sex og slikt. Humoren dreier seg alltid rundt dette. Kan liksom spørre meg om onanivaner og alt mulig, på tull ofcourse. Ting som "Hvilken hånd onanerer du med?" "Hvor ofte?" osv. Men likevel, hvem spør om slikt. x) Lekte litt psykolog og tenkte at det kanskje var derfor hun alltid tulla om dette med onani og sex og snakka mye rundt det, rett og slett fordi hun ikke tar på seg selv og dermed tenker hun mye på dette underbevisst xD Men who knows. 2 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ikke noe mer nei. Bare "Ja det er sant". Begrunnelser er jo alltid fint. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg kjenner ikke din vennine, men kjenner flere som ikke onanerer. Jeg skjønner ikke hvorfor du skulle tvile på henne. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ikke noe mer nei. Bare "Ja det er sant". Begrunnelser er jo alltid fint. Det er vel ikke alltid det er noe å begrunne. Noen jenter gjør bare ikke slikt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ikke noe mer nei. Bare "Ja det er sant". Begrunnelser er jo alltid fint. Det er vel ikke alltid det er noe å begrunne. Noen jenter gjør bare ikke slikt. Eller gutter. 2 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Nei, men angående det jeg sa til slutt, kanskje det har noe med det å gjøre, angående humoren hennes. Men skal ikke leke for mye psykolog her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Så man kan ikke snakke om sex og være jomfru? Tror det faktisk det er ett frivillig valg å ikke onanere. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ofcourse, tenkte bare litt stort. Fullt klar over det. Tenkte bare om det kunne være en sammenheng der. Hun er ikke jomfru lenger though. Kanskje hun flørter med meg uten at jeg ser det eller bare syns det er gøy å stille awkward spørsmål. Vanskelig å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg