Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og onani..

Gjest unormal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker kjempegodt at vi diskuterte "puling" i barnehagen, så at man prøvde ut litt var heller ikke så unaturlig. Jeg visste jo ingenting om orgasme, og kunne heller ikke finne fram til noe hull der nede, så der var vel mer å "gni seg på tissen" om du ønsker å kalle det det. Men det var bevisst knyttet til at tissen brukes til å ha sex med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Teit å bumpe kanskje. Men snakka med ei venninne her om dagen på msn og hun sa at hun ikke onanerer. Hun "driver ikke med sånn", hun vil gjerne ha sex med noen hun liker og alt sånn, men hun tar ikke på seg selv sa hun.

Stussa litt over dette, kan det virkelig være sant? Liksom, aldri? Tingen med henne er at hun ofte virker besatt og opptatt av sex og slikt. Humoren dreier seg alltid rundt dette. Kan liksom spørre meg om onanivaner og alt mulig, på tull ofcourse. Ting som "Hvilken hånd onanerer du med?" "Hvor ofte?" osv. Men likevel, hvem spør om slikt. x)

Lekte litt psykolog og tenkte at det kanskje var derfor hun alltid tulla om dette med onani og sex og snakka mye rundt det, rett og slett fordi hun ikke tar på seg selv og dermed tenker hun mye på dette underbevisst xD Men who knows.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ofcourse, tenkte bare litt stort. Fullt klar over det. Tenkte bare om det kunne være en sammenheng der. Hun er ikke jomfru lenger though.

Kanskje hun flørter med meg uten at jeg ser det eller bare syns det er gøy å stille awkward spørsmål. Vanskelig å vite.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...