Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og onani..


Gjest unormal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teit å bumpe kanskje. Men snakka med ei venninne her om dagen på msn og hun sa at hun ikke onanerer. Hun "driver ikke med sånn", hun vil gjerne ha sex med noen hun liker og alt sånn, men hun tar ikke på seg selv sa hun.

 

Stussa litt over dette, kan det virkelig være sant? Liksom, aldri? Tingen med henne er at hun ofte virker besatt og opptatt av sex og slikt. Humoren dreier seg alltid rundt dette. Kan liksom spørre meg om onanivaner og alt mulig, på tull ofcourse. Ting som "Hvilken hånd onanerer du med?" "Hvor ofte?" osv. Men likevel, hvem spør om slikt. x)

 

Lekte litt psykolog og tenkte at det kanskje var derfor hun alltid tulla om dette med onani og sex og snakka mye rundt det, rett og slett fordi hun ikke tar på seg selv og dermed tenker hun mye på dette underbevisst xD Men who knows.

 

Jeg tror det eneste du kan gjøre for å finne det ut er å sette opp et kamera på soverommet hennes jeg altså.

 

Neida. Men det er vel du selv som må finne ut om du stoler på henne eller ikke. Det finnes såklart jenter som tar på seg selv og det finnes jenter som ikke gjør det, akkurat som at det finnes gutter som ikke gjør det. Jeg tror ikke statistikken er så ulik mellom jenter og gutter. Men det er blitt nærmest en sosial norm for gutter å legge ut om runkinga si, mens jenter lar vanene sine bli på soverommet.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Som det ble sagt av en minister som ble sparket i USA fordi hun fremmet seksualundervisning:

 

(ca sitat)

"9 out of 10 people masturbate. The rest lie."

 

Gjør det som føles naturlig. Finnes ikke noe for mye, finnes ikke noe for lite. Bestem selv. :)

jeg skal ikke uttale meg om jenters onanering ettersom jeg ikke vet noe som helst om dette.

men hos oss gutter finnes det absolutt "for mye" og jeg må nesten regne med det finnes hos jenter og da?

http://www.atlnightspots.com/2011/boy-dies-after-masturbating-42-times

seriøs sak, kom over via et annet forum jeg er en del av :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...