FuzzFuet Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hei! Har fikset en egen XP-cd med nLite til den gamle stasjoner PC-en min, men den finner ikke HDD-ene når jeg skal innstalere XP, mangler S-ATA driver. Før dytta jeg bare inn en disket med drivere på og det funka fjell, men har ikke disketstasjon på den lengre, så hvordan kan jeg legge inn drivere da? Funker det med en USB-penn? Eller kan jeg interigrere de på XP cd-en? Takker for råd Endret 14. november 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 eneste alternativet er å integrere det på cd-en. drivere under instalasjon fra usb-penn er en av forbedringene i vista-installeren. synd xp ikke støtter dette Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 eneste alternativet er å integrere det på cd-en. drivere under instalasjon fra usb-penn er en av forbedringene i vista-installeren. synd xp ikke støtter dette Hmm.. Jaja, får gjøre et forsøk på det da Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det funket ikke Men, Jeg hadde en S-ATA to IDE overgang liggende, så jeg "lurte" PC-en og XP med at S-ATA disken var en IDE disk Så nå kjører den gamle traveren XP Endret 14. november 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå