Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastatur fungerer kun når man bruker macro

Anbefalte innlegg

hei,

har en relativt ny maskin (kjøpt i sommer) men etter en tid sluttet tastaturet heilt uventa å fungere når man skriver normalt. har prøvd fleire tastatur uten hell men alle tastatura eg har prøvd fungere utmerket på andre maskiner.

har et G15 tastatur som eg brukar hovudsaklig men det går kun an å skrive med macro. media tastene fungere utmerket. og tastaturet funger i bios/oppstart

har sendt maskinen inn til komplett som skiftet hovudkort uten at det har hjulpet noe

Fins det en hemlig instilling på vista eller ne som har mann slår av tastaturet som man kan ha bumpet borti? :p

håper på svar snart=)

Mhv

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tillater meg å bumpe litt..

trur eg har funne feilen men eg veit ikkje korleis eg skal fikse det.. :(

snuste litt rundt på feil øking og kom in på "Enhehtsbehandling der det sto gule "varsel trekanter over tastaturet. eg prøvde å oppdatere driveren men fekk berre feil melding opp..

Enhetsstatus:

Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39)

Klikk Søk etter løsninger for å sende data om denne enheten til Microsoft og finne ut om en løsning finnes.

når eg søker etter løsing greier ikkje dei å laste inn driveren.. og eg får opp alternativ at eg kan sende feilmeldinga til microsoft.

når eg prøvar å oppdatere drveren og velg alterantivet når eg skal søke etter løsning på internett får eg beskjed om at alle det nyeste driverene allerede er installert.

vis nokon har nokon anelse om korleis eg skal oppdatere driveren sånn at den fungerar ver så snill å hjelp meg..

begynner å bli mektig lei av å lage snarveg får alt eg skal skrive..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...