TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du har absolutt en sjanse, så det er bare å henge i. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hmm, du er kanskje den største tøffelen jeg har hørt om. ikke finn deg i å være en plan å falle tilbake på. hun skal vite at funker det ikke mellom hun og han andre er du tapt. ellers har hun iaffal ingen grunn til å ikke prøve med ham Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er mange av dere som sier man skal slutte å be jenter ut på kino, kan dere komme med noen gode forslag til hva man ellers kan gjøre? Og da mener jeg gode, ikke bare å spørre om hun vil være med å finne på noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Rohypnol. Du trenger ikke å takke meg. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Idiot... Du trekker vel, bokstavelig talt, mange jenter med den metoden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Piller er tull. Kjør skikkelig old school. Klubbe ----> hode. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er mange av dere som sier man skal slutte å be jenter ut på kino, kan dere komme med noen gode forslag til hva man ellers kan gjøre? Og da mener jeg gode, ikke bare å spørre om hun vil være med å finne på noe. Film, gå tur, bowling, stikke på kjøpesenteret, kansje en konsert, Stikke å spille billiard, Bade. Mulighetene er mange Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Før man har spurt, har man ennå ikke blit avvist. Så muligheten for å ikke bli avvist er der. Men, hvis man spør og så blir avvist, så har man fått det bekreftet at hun ikke er interessert i noe mer. Noe man selvsagt tar veldig personlig ;p Slik var min tankegang på ungdomsskolen Hadde samme tankegang før. Men så tenkte jeg litt lenger enn bare nesetippen, og fant ut at det er MYE bedre å få et avslag og vite at hun ikke er intressert, enn å gå å lure over lengere tid og subbe med beina. Som jeg har skrevet i flere andre tråder her, så er det to utfall av å ta initiativet og spørre: 1) Hun er intressert og man får aksept 2) Hun er ikke intressert og man får avslag Unasett er det win-win, etter som man enten kommer inn i varmen, eller får vite at hun ikke er intressert og kan komme seg videre i livet. Livet er for kort til å gå og lure på ting Og ikke minst er det en KJEMPESTOR selvtillitboost å kunne si til seg selv etterpå: "Jeg turte å ta sjangsen!" Så til trådstarter: Gå ut av din comfort-zone, hopp i det, ta sjangsen. Det absolutt værste som kan skje er at du får kommet deg videre i livet Edit: woops.. så nå at hun hadde type Så ikke vær for ivrig mens hu har type Men det er uansett ingenting i veien for å vise interesse. Det er hennes valg hva hun gjør med det Endret 9. desember 2008 av Smurstafa Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjenner meg faktisk veldig igjen i trådstarter her, så disse tipsene får vel kanskje jeg også bruk for. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror det er bra med det første å innvitere hjem? Kan bli spennende hvis du er alene hjemme ++ Lag mat sammen : ) Ikke sleng en pizza i ovnen, men lag noe begge kan være med på. Ha på radio mens dere lager mat. lavt da. Den reder lett fra pinlige stillheter. Musikk som dukka opp førte til festival prat. En fyr med whisky stemme som begynte å prate om brødets opprinnelse førte til god stemning. så prata vi om jobber. Funka dritbra, anbefales ; ) Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dette er en gammel tråd folkens. Men for at denne posten skal være litt info rikt kan jeg slenge opp noen tips. For det første, hvis du aldri har snakket noe ordentlig med henne så tror jeg det vil være en dårlig ide og gå opp til henne å si "hei, hva skjer?" Og så spørre om hun vil være med deg hjem/finn på noe etc. Hun kan tenke mye rart om deg da. Satt det opp i punker så (forhåpentligvis) blir lettere å lese. 1. Hvis du vet at det er en fest hun skal på, møt opp. Når du eller hun har alkohol i blodet er det mye lettere å snakke. Hvis ikke du eller hun drikker, er det alltid god stemning og praten går som regel lettere. 2. Etter festen, på skolen etter helga elns, snakk med henne i "real life" og tja, snakk. (2.5) Hvis du ser hun hinter og vil kutte ut "skiit" snakket, så er det bare å fyre løs. Evnt hvis du ser på situasjonen at det passer seg, eller bare gutser gjør andre halvdel i punkt 3. 3. Bli litt bedre kjent med henne, og etter litt spør henne om hun vil finne på noe etter skolen etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå