Gjest Guest_guest*15* Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har liker ei jente i parallellklassen som sagt. Vi har snakka en gang f2f, men ikke noe mer enn det. Derimot snakker vi en del på msn. Hun er nydelig, men siden jeg er innmari sjenert "tør" jeg ikke å snakke til henne Har nesten alltid hatt et problem med å snakke med jenter. Blir rød i fjeset, stammer, eller så vet jeg ikke hva jeg skal si. Vet ikke om det er uvanlig eller noe, men av og til stiller hun masse spørsmål og snakker hele tida (på msn) men av og til blir det bare "hei". Hun har også sagt noen positive ting om meg. Skal jeg eventuelt ta ett steg videre? og evnt. hva skal jeg si? Hun har type, men sier at hun hadde tenkt å slå opp med han. Vet ikke om hun har gjort det enda. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Spør om hun har lyst til å finne på noe en dag. Kino, film hjemme hos deg, hva som helst. Går sannsyligvis ingen vei om du ikke tar initiativet. Om hun sier nei; pytt pytt, én erfaring rikere. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) film hjemme hos deg Ikke la dette være det første du spør om, hvis du ikke har henne skikkelig på kroken. Nå veit jeg jo ikke hvor gammel du er, men jeg er 19; og i min aldersgruppe er "film hjemme hos meg" code for "bli med hjem til meg, så ser vi 15 minutter av en film og har oss". Bare et lite tips. Kan jo hende hun misforstår. EDIT: Ser nå at du er 15. Dette gjaldt forsåvidt når jeg var 15 også. Endret 14. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan jo være smart å spørr om om hun vil være med å se film sammen med noen andre. F.eks en-to av hennes veniner og en-to av dine kamerater Daa blir det ikke så 'spesielt', er dere ei gruppe er det mye lettere å hplde fin flyt i en evt samtale hvis filmen er slutt/kjedelig. + du kan alikevell komme deg nermere jenta du liker Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du må bare snakke med jenter på skolen, det er faktisk en bra arena bli flink til å prate med jenter. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 vis du har hu på msn, så be hu ut med en gang. go for it vis du ikke har tlf nr, få det men ikke få falske forhåpninger siden hu har type! men som han over bare snakk med alle jenter, så pluslig har du ei festa i tryne ditt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Spør om hun har lyst til å finne på noe en dag. Kino, film hjemme hos deg, hva som helst. Går sannsyligvis ingen vei om du ikke tar initiativet. Om hun sier nei; pytt pytt, én erfaring rikere. Seriøst, slutt å foreslå kino Nå veit jeg jo ikke hvor gammel du er, men jeg er 19; og i min aldersgruppe er "film hjemme hos meg" code for "bli med hjem til meg, så ser vi 15 minutter av en film og har oss". Bare et lite tips. Kan jo hende hun misforstår. Så sant, så sant ^^ Og ja, trådstarter. Prat med andre jenter. Det er mye vanskeligere å prate med jenter man er betatt av, så øv deg på noen andre Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest*15* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 skal jeg spør om hun vil bli med å finne på noe en dag da? Lenke til kommentar
Peckachu Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 1. Get confidence. 2. Be hu med på et sted du i utgangspunktet skal; slik at det ikke virker spessielt satt opp bare for hun. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest_guest*15*_* Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Takk Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest*15*_* Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ikke spurt enda Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare så det er nevnt, det hjelper ikke å utsette det hele tiden Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hvorfor ikke? kan jeg spørre hvorfor du er sjenert? er det noe tydlig feil med deg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er veldig vanlig å være sjenert. Trenger ikke å ha noen sammenheng med lav selvtillit. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ja kan nok stemme at det er veldig vanlig. Men hva er det man egentlig er redd for når man er sjentert? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Før man har spurt, har man ennå ikke blit avvist. Så muligheten for å ikke bli avvist er der. Men, hvis man spør og så blir avvist, så har man fått det bekreftet at hun ikke er interessert i noe mer. Noe man selvsagt tar veldig personlig ;p Slik var min tankegang på ungdomsskolen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ja kan nok stemme at det er veldig vanlig.Men hva er det man egentlig er redd for når man er sjentert? Det er ikke alltid man er redd for noe. Man føler seg bare dum når man f. eks. prater med jenter. Jeg er ikke sjenert på noen måte i dag, men husker jeg var det når jeg var liten. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har større problemer med å starte en samtale xD Men seriøst kutt ut å foreslå kino, film etc. Det er noe av det minst sosiale av sosiale aktiviteter man kan ha. Og i en gruppe kan jeg love at det blir verre å komme deg nær ho, er ikke sikkert noen andre som merker det, men du har det i bakhuet hele tiden. Lykke til, ellers så er det bare å fyre løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå