Lionel_Luthor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har en Amerikansk PS3, har brukt den til min panasonic 42" TV og der funker alt fint.. Men koblet den til en eldre samsung 32" flatskjerm, men her vil verken fifa09 som jeg kjøpte i dag starte, kommer heller ikke i menyen.. tar jeg i spillet MX vs ATV untamed så startet spillet opp.. uten og gå inn i menyen først.. Just nå kommer det bare opp: Not Supported Mode! Jeg har prøvd og holde inne av og på knappen i 10sekunder, men det hjalp lite.. Den vil ikke starte opp fifa eller gå inn i menyen.. What to do? PS: bruker vanlig HDMI kabel! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gå inn i ps3 menyen, på skjerminnstillinger. Huk bare av 720. Fjern hakene på 1080i og 1080p. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Gå inn i ps3 menyen, på skjerminnstillinger. Huk bare av 720. Fjern hakene på 1080i og 1080p. Det skulle jeg gjerne gjort.. men kommer ikke inn i ps3 menyen.. Kan HDMI kabelen være låst til 1080p(i)? Er det mulig og forandre på skjerminnstillingen mens jeg er inne i ett spill? Denne TVen takler kun 720p værtfall.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du skal jo klare å resette skjerminnstillingene ved å holde inn av og på bryter i 10 sekunder. Forsøk igjen. Lenke til kommentar
sepulz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva med å kople til 42" igjen og gjøre skjermendringene fra den? Ble et skudd i blinde dette Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Du skal jo klare å resette skjerminnstillingene ved å holde inn av og på bryter i 10 sekunder. Forsøk igjen. Ahh =) nå gikk det.. har sikkert ikke holdt lenge nok i stad.. Tusen takk for hjelp =) Takk være dere blir det en vellykket aften med fifa 09 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå