Muffinman Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 ...lure på om jeg hadde dumma meg skikkelig ut.Jeg skal bruke datan mest til spilling Griseklokk den, så holder den ei stund. Så handler du en P4 når den ikke holder mål lenger... Seriøst, anbefaler 1.8 ghz P4, som er den billigste på markedet for tiden. De fleste av disse går rett opp i 2.4ghz på standard kjernespenning og kan uten problemer nå mye høyere, avhengig av hovedkort. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vell det ville ikke jeg anbefalt. Ville vært bedre og valgt en CPU som kjører på 133fsb og dermed tjene endel på det. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Celeron gjør det utrolig dårlig i spill. X-bit labs gjorde en test av Northwood 1,8GHz, Celeron 2GHz og Athlon XP1700+. XP1700+ på standardhastighet (1466MHz) dro heftig i fra Celeronen overklokket til 3GHz i "Return to Castle Wolfenstein", "Unreal Turnament 2003" og "Doom 3 Alpha". Link til testen her. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vell det ville ikke jeg anbefalt. Ville vært bedre og valgt en CPU som kjører på 133fsb og dermed tjene endel på det. Hva skrev jeg? Hvis du klokker 1.8ghz cpu`en opp til 2.4 ghz kjører den jo nettopp på 133 mhz fsb. Da har du i praksis en 2.4/533 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå