Gå til innhold

BK: Slitt Bygning

DHM

Anbefalte innlegg

Ønsker kritikk på et bilde jeg tok da jeg var ute og lette etter høstmotiver til et skoleprosjekt. Holder faktisk på å fullføre det nå og det skal leveres inn i kveld, så har ikke tid til å skrive så mye her.

Har ingen spesielle ønsker når det gjelder tilbakemelding, gjør det du selv føler for.

post-139158-1226682600_thumb.jpg

Exif

Canon EF 70-200 2.8L USM

78mm

f/4

1/320

iso 100

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du er inne på noe. Flott at du ikke har valgt å kjøre fargemetning og vibrance i topp for å få det røde til å skinne, for det er denne mer naturlige nedtonede løsningen som er det naturlige valget. Det er noenlunde stramt, og porsjoneringen av elementene er bra. Men det er litt uengasjerende, noe som gjør at jeg ikke tenner 100% på bildet. Det blir litt tomt i mangel på et mer slående visuelt innhold, så jeg ser det mer som en god location for fremtidige bilder av mennesker eller noe annet interessant.

Alt i alt et bilde som godkjennes som et grunnlag for mer utforsking i andre sammenhenger. Men det er ikke 100% isolert sett.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, det som gjorde det mest med bildet for min del er mye pga refleksjonene i vinduene, som alene ser venldig abstrakt ut.

Må ned der igjen en gang og prøve med en person eller liknende i bildet, kanskje det som du sier kan bli bedre :) Men nå er dette veldig opp til meg hvordan jeg setter opp bildet selvfølgelig.

Har brukt en teknikk i photoshop for å "vaske ut" fargene, jeg synes dette passer bedre til den urbane feelingen som kommer med bildet enn sterke, vibrante farger.

Vil gjerne høre andre forslag eller tilbakemeldinger fra andre hva de syns :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...