S.O.S Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Sitter her med 2 stk. PC400 256MB ECC RDRAM brikker. Men de ser forskjellige ut og er fra forskjellige produsenter (Kingston/Samsung). Er det trygt å kjøre dette på maskina mi! Hva kan skje? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 03:55, S.O.S skrev:Sitter her med 2 stk. PC400 256MB ECC RDRAM brikker. Men de ser forskjellige ut og er fra forskjellige produsenter (Kingston/Samsung). Er det trygt å kjøre dette på maskina mi! Hva kan skje? Så lenge du har hovedkort om er beregnet for RDRAM :smile: er det eneste som kan skje er at makinen i verste fall kan bli ustabil. Sansynligvis fungerer det 100% sammen, varige sader av bruk av forskjellige RAM brikker har jeg aldri hørt om :smile: Bare monter dem du. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Er PÅl Kallevåg helten din nå? Lenke til kommentar
S.O.S Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 07:49, Baltazar skrev:Er PÅl Kallevåg helten din nå? Jepp! My new hero. Men jeg har ikke prøvd å starte PC-en ennå for jeg venter på skjermkort(får det om 2 timer), men nå kan jeg starte opp min nye PC med indre ro i sinn og sjel takket være Pål "The king" Kallevåg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå