Stainawarjar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Måkk bort all snø innen hundre meter av huset ditt! JA! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ny vinter, nye folk som vandrer rundt og kaster snøballer på ruter, noen gode råd for å få slutt på dette? Fikk slutt på dette ganske raskt sist vinter, ble litt jogging etter de og besøk hos foreldrene for å få slutt på dette, slitsomt >.<, tenkte om det var noe annet jeg kunne gjøre denne gangen. En ting jeg la merke til er at det er ungdommer denne gangen, trodde dette bare var begrenset til barn jeg . Det er netopp dette de ønsker Husker før når vi var ut og rava, kasta egg på ruter, klinte krem på hele dørmatta og ringte på, teipa dopapir over hele døra+++ - for så å bli etterfulgt av en gammel feit faen. Adrenalinkick? Ja. Morro? Ja. Var jeg en liten jævel som ung? Ja. (Og ja-- er fortsatt ung, men ikke fullt så jævel.) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Morsomste (for de som blir kastet på) er vel å ta erte pistol ol. og skyte på de? Eller vann kanon? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ser egentlig ikke det store problemet her.. Snøballkasting hører til vinteren. Gå ut å kast tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå