Gå til innhold

Realistiske ting å gjøre for å få slutt på snøballkasting på hus?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Ny vinter, nye folk som vandrer rundt og kaster snøballer på ruter, noen gode råd for å få slutt på dette?

Fikk slutt på dette ganske raskt sist vinter, ble litt jogging etter de og besøk hos foreldrene for å få slutt på dette, slitsomt >.<, tenkte om det var noe annet jeg kunne gjøre denne gangen. En ting jeg la merke til er at det er ungdommer denne gangen, trodde dette bare var begrenset til barn jeg :wee:.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, forsøke å lokke dem nærmere vinduet. Og deretter stå i etasjen over med en bøtte med vann? :)

Edit: Kanskje litt kjedelig. Samt at de kanskje kan pådra seg lungebetennelse..

Skulle fått med deg 10 kompiser, gjemt dere i busker bak ungdommene og pepre dem selv med snøballer?

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
Hmm, forsøke å lokke dem nærmere vinduet. Og deretter stå i etasjen over med en bøtte med vann? :)

Går nok ikke med dette huset, men har funnet ut at å meie døra opp når folk ringer på og stikker av fungerer nydelig, så det tok slutt svært raskt.

Ligge ute i et par timer frister nok ikke så veldig.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Går nok ikke med dette huset, men har funnet ut at å meie døra opp når folk ringer på og stikker av fungerer nydelig, så det tok slutt svært raskt.

Ligge ute i et par timer frister nok ikke så veldig.

Haha, ser det for meg! Døra som smekker dem i trynet :)

Kan se for meg at det ikke frister nevneverdig å sitte og vente ute er veldig gøy nei! :lol:

Lenke til kommentar

Et løsskudd i lufta kan hjelpe...

Finn ut hvor de bor og kast snøball på dems vinduer...

Ha det litt gøy.

Finn ut hvem det er FØR du begynner og lage helvette slik at de knuser vinduene dine med småstein i snøballen.

Men da kan det være noen av de ungdommene som friker og går til avisene. Det er jo synd. Idioter som går i avisen for en slik sak.

Lenke til kommentar

Sett opp stort skilt med røde bokstaver der du truer med anmeldelse.

edit: Eventuelt kan du i bar overkropp springe etter de som kaster snøball og skrike til de. Det bør være nok til å gi et inntrykk av at du rett og slett er splitter pine gal, og ikke minst farlig.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

morgan_kane: Nja, roper ikke, bare går ut så springer de. Det fine er at de fortsetter hvis jeg ikke viser meg, slik jeg og to andre ble oppdaget når vi var unge(10 år) og dum, stod på samme sted i 10 min og kastet snøballer på et hus...

SLIguy: Tenkte jeg skulle gjøre noe lignende, men de har visst ikke kommet siden den første snøen. Har hvertfall skoene klar, så tar bare et par sek å dra ut.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...