rogergr Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Conan-fans reagerer etter at det ble klart hvem som skal sitte i registolen på det kommende barbar-prosjektet. Les mer Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Håper virkelig det ikke blir nedtonet i filmen, på noen som helst områder. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Mer spent på hvem som skal spille Conan himself jeg, men... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Mer spent på hvem som skal spille Conan himself jeg, men... Nå er det vel regissøren som har mest å si på hvordan filmen blir til slutt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Joda, men det er ikke hans tryne som skal ligne på Conans i nesten 2 timer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Husker da jeg satt på kino og så The Scorpion King tenkte jeg "The Rock hadde vært konge som ny Conan!". For første gang har jeg lengtet etter en remake. Gleder meg til denne! Jeg har troen i at manus vil være bra, men det blir interesant om ressisøren klarer å legge det fra visuelt. Endret 16. november 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Lurer på hvem dem egentlig hadde ønsket seg som regissør. Personlig har jeg ikke no spesiellt forhold til Conan, så har ingen formening om hvem som hadde vært "best" til jobben. hvem som skal spille Conan lurer jeg på. "The Rock" hadde kanskje passet. Er ikke den beste skuespilleren der ute. Men dem skal vell ha en muskelbunt, så da er kanskje han det beste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg