Silfsurf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg var visst trøtt da jeg bytta passord på pc-en. Jeg husker seriøst ikke hva passordet var, og det var bare dumt av meg ikke å skrive det ned noe sted. Tips til hva jeg kan gjøre for å "reset-e" passordet? Jeg har Windows Vista. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Restart pcen, hold inne f8 under oppstart, gå inn i sikkermodus, fjern passordet. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Restart pcen, hold inne f8 under oppstart, gå inn i sikkermodus, fjern passordet. Er inne på sikkermodus men pc-en spør fortsatt om passord. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Prøv og logg på konoten som heter "Administrator" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Prøv og logg på konoten som heter "Administrator" eller noe sånt. Og hvordan gjør jeg det? :s Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har du prøvd Ophcrack? Lenke til kommentar
trondtang Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Når du går i sikkerhets modus så vil du få opp alle brukere + 1 Administator bruker. Denne er det ikke noe passord på, s¨logger du inn å der kan du Bytte passord på brukeren din. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Har du prøvd Ophcrack? Nei, men driver og tester ut den her http://www.pcloginnow.com/guide.html Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hvis du har glemt administrator-passordet ditt, kan du laste ned Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD som du brenner på en CD. Der etter er det bare å starte opp CD'n. Ev. bruksanvisningen kan du lese på samme side som du laster ned ISOen du kan brenne. Eller så kan du resette det i BIOS Men Ophcrack skal funke, men ikke sikkert i Vista Endret 15. november 2008 av Lami Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hvis du har glemt administrator-passordet ditt, kan du laste ned Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD som du brenner på en CD. Der etter er det bare å starte opp CD'n. Ev. bruksanvisningen kan du lese på samme side som du laster ned ISOen du kan brenne. Eller så kan du resette det i BIOS Men Ophcrack skal funke, men ikke sikkert i Vista EEEEhhh... en liten korreksjon... man kan nok ikke resette et Windows Vista passord i Bios. Jeg anbefaler tipset om "Offline NT Password & ...." Veldig enkelt å bruke bare du følger instuksjonene... Endret 15. november 2008 av think2ce Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ophcrack fungerer på Vista også! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis du har glemt administrator-passordet ditt, kan du laste ned Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD som du brenner på en CD. Der etter er det bare å starte opp CD'n. Ev. bruksanvisningen kan du lese på samme side som du laster ned ISOen du kan brenne. Eller så kan du resette det i BIOS Men Ophcrack skal funke, men ikke sikkert i Vista EEEEhhh... en liten korreksjon... man kan nok ikke resette et Windows Vista passord i Bios. Jeg anbefaler tipset om "Offline NT Password & ...." Veldig enkelt å bruke bare du følger instuksjonene... Jeg var usikker på om det funket i Vista Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis du har glemt administrator-passordet ditt, kan du laste ned Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD som du brenner på en CD. Der etter er det bare å starte opp CD'n. Ev. bruksanvisningen kan du lese på samme side som du laster ned ISOen du kan brenne. Eller så kan du resette det i BIOS Men Ophcrack skal funke, men ikke sikkert i Vista EEEEhhh... en liten korreksjon... man kan nok ikke resette et Windows Vista passord i Bios. Jeg anbefaler tipset om "Offline NT Password & ...." Veldig enkelt å bruke bare du følger instuksjonene... Jeg var usikker på om det funket i Vista Vista er en NT versjon, så det skulle fungere, så lenge SAM databasen er tilgjengelig... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis du har glemt administrator-passordet ditt, kan du laste ned Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD som du brenner på en CD. Der etter er det bare å starte opp CD'n. Ev. bruksanvisningen kan du lese på samme side som du laster ned ISOen du kan brenne. Eller så kan du resette det i BIOS Men Ophcrack skal funke, men ikke sikkert i Vista EEEEhhh... en liten korreksjon... man kan nok ikke resette et Windows Vista passord i Bios. Jeg anbefaler tipset om "Offline NT Password & ...." Veldig enkelt å bruke bare du følger instuksjonene... Jeg var usikker på om det funket i Vista Den virker fint på Vista også den Offline NT password greia Har brukt den selv en del ganger hos venner og bekjente. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå