Birkin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trenger egentlig bare noe genialt på adresse og selve teksten. Er drittlei de standard sex vitsene hvert år. Noe anna som er bra, med et kanskje litt subtilt/underliggende budskap? Trenger det innen et par timer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Ta ditt favorittsitat fra en film ect. Edit: "Et par timer" var vist for noen timer siden. Endret 14. november 2008 av Steina Lenke til kommentar
MPC Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Eg liker denne: Roser er røde fioler er blå, jeg er schizofren og det er jeg å. Edit: Mente ikkje å vekke denne døde topicen xD sjekka datoen etter eg posta :/ Endret 18. februar 2009 av MPC Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Klarer du ikke finne på noe så simpelt selv, kan du drite i det. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg så en genial en heromdagen: "Arrestanten løslates. Dette kortet kan de ta vare på til de får bruk for det, eller de kan selge det" Lenke til kommentar
Johari Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "Hagla small, naboen banna, ungene skreik, katten låg steindau, noen dager er det ikke verdt å stå opp" Lenke til kommentar
Enkai Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Som jeg brukte; Pimpin' ain't easy, but hell niggah! I'm PIMPING ANYWAY! moAHAHHAAH Er intern men fremdeles gøy xDXAFaOifh Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 "Det er bedre å havne i en god trekant enn i en ond sirkel" Addresse hadde jeg bare: S.A.T.S, men det er bare fordi jeg trenings narkis Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mulig dette grenser til ulovlig, men jeg lurer på om noen kan en adresse til et bordell i Oslo? Eventuelt et nå nedlagt et. Skal ha det som adresse på russekortet altså, ikke besøke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå