k_flaathe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg vant meg den TV'n her, og har nå planer om å selge den. http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_sour...5722&site=4 hvor mye kan jeg få for denne? det er innkludert veggfester på den.. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg tror ikke jeg ville forventet å få over 15 000, selv om den er helt ny med garanti osv. Slike ting er man egentlig heldig om man får solgt, da nesten alle som skal kjøpe slikt kjøper nytt i butikk. Men du kan jo prøve på avforum.no Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 er det en bra TV da? har annonse ute på finn.no og det er relativt lite respons på den. :| satt prisen ned fra 14 000 til 9 900 nå. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 er det en bra TV da? har annonse ute på finn.no og det er relativt lite respons på den. :| satt prisen ned fra 14 000 til 9 900 nå. Vanskelig å selge flatskjerm brukt pr dags dato og spesielt da Hyundai er et ukurant merke som nesten aldri blir omtalt i Norge. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er nok faktisk lettere å selge til bekjente, særlig hvis de får mulighet til å se TVen live Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 er det en bra TV da? I siden du linker til på Best-Buy, står det at den har kontrastforhold på 800:1. Det, sammen med at den ikke finnes på lager, kan kanskje tyde på at det er en gammel utgått modell? Jeg vet ikke, men disse tingene ville gjort at jeg ikke ville vurdert den om jeg hadde sett annonsen på Finn. Har du tatt TV-en i bruk, synes du selv den er god? Hvis ja, behold den selv. Du har fått en stor TV gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå