medlem-167662 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei, har kjøpt nyttkabinett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=353485 og lurte på om 400W strømforsyner er nok for dette kabinettet (med alle 6 viftene osv) Er det nok eller må jheg ha mer ? og hvor mye mer i tilfelle ?' Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selvsagt er 400W nok til kabinettet uten inmat Med mindre du forteller oss hva du skal ha i selve pcen så kommer vi ikke så langt. Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Selvsagt er 400W nok til kabinettet uten inmat Med mindre du forteller oss hva du skal ha i selve pcen så kommer vi ikke så langt. Hehe, tenkte på om 400W er nok til å "kjøre" alle 6 viftene liksom uten problemer xD At det er nok strøm der da til å kjøre 6 vifter + alt en pc inneholder som trenger strøm da.. vanlige komponenter Om du skjønner.. Forresten, takk for kjapt svar =d hadde ikke regna med det xD Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tja om du kommer til å investere i en gaming pc så tror jeg nok du bør vurdere en psu en plass mellom 550 og 750W. Det kan faktisk lønne seg på lang sikt å investere i en corsair 750 nettop fordi som alt av elektronikk så kan psu levere lavere ytelse med tid og sånn sett så har man litt å gå på når man har en kraftig en. Jeg har et passe kraftig oppsett og har 520W fra Ocz , men hadde jeg kjøpt i dag så hadde jeg nok gått for en 750W med 80 eller 85+ sertifisering. Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Tja om du kommer til å investere i en gaming pc så tror jeg nok du bør vurdere en psu en plass mellom 550 og 750W. Det kan faktisk lønne seg på lang sikt å investere i en corsair 750 nettop fordi som alt av elektronikk så kan psu levere lavere ytelse med tid og sånn sett så har man litt å gå på når man har en kraftig en. Jeg har et passe kraftig oppsett og har 520W fra Ocz , men hadde jeg kjøpt i dag så hadde jeg nok gått for en 750W med 80 eller 85+ sertifisering. Okei ;P Takk ^^ var alt jeg ville vite ;P Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå