Gå til innhold

[Løst]Er 400W nok for dette ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvsagt er 400W nok til kabinettet uten inmat :p

Med mindre du forteller oss hva du skal ha i selve pcen så kommer vi ikke så langt.

Hehe, tenkte på om 400W er nok til å "kjøre" alle 6 viftene liksom uten problemer xD At det er nok strøm der da til å kjøre 6 vifter + alt en pc inneholder som trenger strøm da.. vanlige komponenter :p Om du skjønner.. Forresten, takk for kjapt svar =d hadde ikke regna med det xD
Lenke til kommentar

Tja om du kommer til å investere i en gaming pc så tror jeg nok du bør vurdere en psu en plass mellom 550 og 750W.

Det kan faktisk lønne seg på lang sikt å investere i en corsair 750 nettop fordi som alt av elektronikk så kan psu levere lavere ytelse med tid og sånn sett så har man litt å gå på når man har en kraftig en.

Jeg har et passe kraftig oppsett og har 520W fra Ocz , men hadde jeg kjøpt i dag så hadde jeg nok gått for en 750W med 80 eller 85+ sertifisering.

Lenke til kommentar
Tja om du kommer til å investere i en gaming pc så tror jeg nok du bør vurdere en psu en plass mellom 550 og 750W.

Det kan faktisk lønne seg på lang sikt å investere i en corsair 750 nettop fordi som alt av elektronikk så kan psu levere lavere ytelse med tid og sånn sett så har man litt å gå på når man har en kraftig en.

Jeg har et passe kraftig oppsett og har 520W fra Ocz , men hadde jeg kjøpt i dag så hadde jeg nok gått for en 750W med 80 eller 85+ sertifisering.

Okei ;P Takk ^^ var alt jeg ville vite ;P

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...