Serjiously Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 The View - Don't Tell Me "Weird Al" Yankovic - You don't Love Me Anymore The Futureheads - First Day Serj Tankian - Baby The Fratellis - Everybody Knows You Cried Last Night ^Masse herlig det der jah! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ozzy Ousbourne- Never know Why, live faktisk! CC Cowboys - Lyst Clapton - Miss you Metallica - One Tom Waits - Green Grass Ikke dårlig samling av ca 4000 sanger. Den jeg liker best av disse er green grass. Jeg kunne blitt driti ut nå med A-teens eller westlife, så var litt heldig! Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Down - Three Suns And One Star Mastodon - Welcoming War Killswitch Engage - This Fire Anthrax - Invisible Soundgarden - 4th Of July Winamp med 5.2k sanger i playlist. 4/5 band hører jeg på den dag i dag, ikke dårlig det! Endret 27. november 2008 av Sjef. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Mods - Eg e så forelska Wolf Parade - Soldier's Grin Minor Majority - Oh Yeah PJ Harvey - The Devil Damien Rice - Prague Lister Edit: Glemte én. Endret 27. november 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Wolfmother - Woman Saxon - Taking Your Chances Andy McKee - Ebon Coast The Doors - Touch Me Pantera - Clash with Reality De ble jo veldig bra, godt og variert utover sjangerne Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 1. AC/DC - Shot Down In Flames 2. AC/DC - Moneytalks 3. Iron Maiden - Caugth Somewhere In Time 4. AC/DC - Skies On Fire 5. Iron Maiden - Wrathchild Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 1. M.I.A. - Bamboo Banga 2. M.I.A. - Paper Planes 3. Dr. Dre - Fuck wit Dre Day (And Everybody's Celebratin') 4. Jay-Z - December 4th 5. M.I.A. - Hussel Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 1: bathory - The Messenger 2: Summoning - Nightshade Forests 3: Fjoergyn - Ich sah den Himmel weinen 4: Ulver - Kledt I nattens Farget 5: Moonsorrow - 1065:Aika Har 2500 sanger på den. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ingen, spilleren er dau Før hadde jeg mye forskjellig, alt fra Green Day til Kiss til Enya Var stort sett punk rock og 70,80 talls rock det gikk i Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Manowar - Warriors Of The World Unite Ratatat - Mi Viejo Seigmenn - Slaver Av Solen Captain Jack - Captain Jack Queens Of The Stone Age - Run, Pig, Run Lenke til kommentar
General_Bushdakta Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) zzz Endret 10. april 2010 av General_Bushdakta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg har nå lagt inn "Only time", et utrolig album fra Enja. Da blir det en "listening-session" sammen med AKG før jeg tar kvelden! Endret 1. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Celldweller - So Sorry to Say Infected Mushroom - Stretched Disturbed - Torn Celldweller - Welcome to the End Infected Mushroom - Vicious Delicious På min Creative Zen Mozaic. Btw, sangene som kom opp hører jeg sjeldent på. Endret 3. desember 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 1. Junior Senior - Good Girl, Bad Boy 2. Joy Division - Shadowplay 3. Kristofer Åström - Cricket Song 4. Placebo - Teenage Angst 5. Håkan Hellström - Mitt Gullbergs Kaj Paradis iPod, 4000 sanger. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 1.Big Bang - She Can't Get Enough 2.SHINee - Amigo 3.Shimizu Shouta - Last Summer 4.Plastic Tree - Melancholic 5.HIGH and MIGHTY COLOR - Dreams Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 1. Nine Inch Nails - With Teeth 2. The Dandy Warhols - Wonderful You 3. Porcupine Tree - What Happens Now? 4. Opeth - Hope leaves 5. Gorillaz - M1 A1 Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Zyklion-B - Total Warfare (Sea Serpent Remix) Gorgoroth - White Seed Mayhem - Slaughter Of Dreams Tsjuder - The Daemon Gate Taake - Nettestid ser Porten Vid I Ble ikke så mye variasjon, men men. Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 1. Hiromi's Sonicbloom - Time Difference 2. Nile - In their Darkened Shrines: III. Destruction of the Temple of the Enemies of Ra 3. Pink Floyd - In the Flesh 4. The Sword - Maiden, Mother & Crone 5. Cast - De Nuevo Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) 01. Burzum - Inn I Slottet Fra Droemmen 02. Emperor - Thus Spake the Nightspirit 03. MGLA - Groza IV 04. Windir - Journey to the End 05. Anaal Nathrakh - This Cannot Be The End 06. Anaal Nathrakh - Waiting for the Barbarians 07. Ulver - Hyme VIII - Wolf And The Night 08. Ulver - Hymne VI - Wolf And Passion 09. Darkthrone - Transylvanian Hunger 10. Bathory - Mother Earth Father Thunder Har bare 112 sanger :< Skjønner ikke hvordan folk kan ha over 20 000 på Ipoden sin. Endret 2. januar 2009 av v-gard Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 1. Slayer - Final Six 2. Emperor - Funeral Fog 3. Belphegor - Chants for the Devil 1533 4. Eternal Tears of Sorrow - Fall of Man 5. Meshuggah - Shed 6. Finntroll - Rivfader 7. Marduk - Still Fucking Dead 8. Megadeth - 1000 Times Goodbye 9. Exodus - Children of a Worthless God 10. Manowar - Swords in the Wind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå