embark Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fra min 8GB Creative Zen: 1200 Micrograms - Speed of Light Arch Enemy - I Am Legend / Out For Blood Led Zeppelin - Four Sticks Deadmau5 - Arguru Taake - Atternatt Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Litt mindre enn 6500 sanger på iPoden. 1. Wolfmother - Pyramid (13 sanger av Wolfmother) 2. Madrugada - Running Out Of Time [Live] (16 sanger av Madrugada) 3. The Pogues - Fiesta (44 sanger av The Pogues, The Ultimate Collection eller noe ...) 4. Marvin Gaye - You're A Wonderful One (45 sanger av Marvin Gaye) 5. The Velvet Underground - That's The Story Of My Life (56 sanger av The Velvet Underground) Dette representerte ikke musikksmaken min så godt, nei ... Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Black Diamond Brigade - Black Diamond Metallica - My Apocalypse Metallica - Escape Turboneger - Black Rabbit Metallica - Harvester Of Sorrow Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fra min Ipod, den har vel drøye 10k sanger: Gardarike - Passion of the Wicked Eye Bolt Thrower - Realm of Chaos (live) Ensiferum - Token of Time Genesis - Abacab Radiohead - Bones Litt forskjellig i hvertfall, selv om ingen av disse bandene er blant de mest spilte. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Elton John - Pinball Wizard Brian Setzer - Sittin' on it Matisyahu - King without a crown Leif Ove Andsnes - Charles Trenet Jussi Björling - Se quel guerriero lo fossi Geir Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Rage Against The Machine - Bullet in the head Eminem - Thats how Bare Egil Band - Fredsmekler Egil Røed-Egil Metallica - The unnamed feeling Gorillaz - Last living souls Lenke til kommentar
mesha Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 iPhone 8 GB: 1. Muse - Blackout 2. Kaizers Orchestra - Dekk bord 3. Nas - Y'all my Ni**as 4. The Killers - Jenny was a friend of mine 5. Rooney - What for Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ingram Hill - Four Letter Word Sponge - Treat Me Wrong Buckcherry - Rescue Me Emerson Hart - If You're Gonna Leave Stephan Kellogg & The Sixeres - Glassjaw Boxer Lenke til kommentar
Meitaiaz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Madrugada - You Better Leave Bullet For My Valentine - Last To Know Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Foo Fighters - Weenie Beenie Metallica - The Day That Never Comes Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Ipod (dvs, gjort gjennom winamp. Samme liste). Bruce Dickinson - Believil (Tyranny of Souls) Howard Shore - Flight to the Ford (Lord of the Rings soundtrack) Moonspell - Mephisto (Irreligious) Cannibal Corpse - From Skin To Liquid (Gallery Of Suicide) Sunn O))) - O))) Bow 1 (Flight of the Behemoth) Endret 16. november 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 iPod, 80gb, ca. 16 gb hittils fylt opp 1. Bedouin Soundclash - Bells of 59 (Street Gospels) 2. Bright Eyes - Method Acting (Lifted, or (...)) 3. Born Against - Set Your AM Dial For White Empowerment (Patriotic Battle Hyms) 4. Mad Caddies - Rockupation (Just One More) 5. Minor Threat - Sob Story (The Complete Discography) Hmmm, Har bare et album med alle banda, men er alikevel sånn passe representativt for selve musikksmaken min, om enn ikke favorittbanda mine Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Saigon - Change The Game Remix Common - The Food ft. Kanye West OnklP - Sirkus Av Psykoser Dipset - I'm Ready Oasis - Some Might Say Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Kom 3 sanger fra samme album og artist, lurer på hva sjangsen er for det? Sjansen for det er like høy som sjansen for enhver annen gitt kombinasjon :-) Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så skal det nevnes at det også er utrolig lav sjanse for alle andre kombinasjoner også. Fra iTunes på min skole-PC (1663 sanger): The Chosen Pessimist - In Flames San Tropez - Pink Floyd How can you do it alone - The Who Heartbreaker - Led Zeppelin Against the Odds - Rick Wright Beskriver vel en liten del av musikksmaken min, liker alt jeg har innpå iTunes egentlig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sansa Clip Metallica-Judas Kiss Avenged Sevenfold-Radiant Eclipse Metallica-Ronnie Metallica-My friend of Misery Metallica-Where The Wild Things Are Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dream Theater - Take The Time Dream Theater - Finally Free Muse - Knights of Cydonia The Jimi Hendrix Experience - Hey Joe AC/DC - Black Ice Tror iPoden min velger utifra hva jeg hører mest på, for den fant kun sanger jeg har hørt litt på (med 4000 sanger er det i grunn liten sjans for at en jeg pleier å høre på kommer opp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har alt fra Bigbang til The blues brothers. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Oh, I have both kinds of music. Country AND western. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 iPod, 1321 sanger NIN - Hurt Brandy - Full Moon Mew - Symmetry Coldplay - Life in Technicolor Tori Amos - Northern Lad Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 iPod nano 4GB (første generasjon)- Shuffle Songs (965): Samme her, men har bare 360 sanger på den. Einherjer - Ride The Gallows Anaal Nathrakh - Screaming Of The Unborn Anaal Nathrakh - The Supreme Necrotic Audnance The Project Hate MCMXCIX - Annihilation Of All That Is Holy Anaal Nathrakh - Human, All Too Fucking Human Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå