svinepelz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/14/kultur/...musikk/3716531/ Tenkte vi måtte ha en "lokal variant" av denne her. Regelen er svært enkel - du setter din bærbare musikkspiller (iPod el.l.) på shuffle/random, og noterer de fem første låtene som dukker opp. Lista legger du ut her :-) Jeg har dessverre ikke med meg min iPod på jobb i dag, så jeg får ikke startet Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Sailor Man - Turboneger Lord of the Flies - Iron Maiden Fear of the Dark - Iron Maiden I Dont Know - Ozzy Osbourne The Four Horsmen - Metallica Endret 14. november 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Inside What's Within Behind - Meshuggah I'm Housin' - Rage Against The Machine Got Up This Morning - Sage Francis Something In The Way - Nirvana Wrong Crowd? - Bill Hicks Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Satt min Zen på "random" i metal mappa Machine Head - Days Turn Blue To Gray Dragon Force - My Spirit Will Go On Hatebreed - Doomsayer Machine Head - Imperium InFlames - Come Clarity Endret 14. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 På iPhonen: The Ramones - Do you remember rock'n roll radio REM - Orange Crush Flogging Molly - If I ever leave this world alive Counting Crows - Omaha Jedi Mind Tricks - Nada Cambia Jeg har en fire-fem iPoder, så det er muligens ikke helt representativt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Satt min Zen på "random" i 80's mappa Chris De Burgh - Lady In Red Michael Sembello - Maniac Stage Dolls - Heart To Heart Asia - Heat Of The Moment Foreigners - I Want To Know What Love Is Endret 14. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Creative Zen X-Fi - alle spor (1865) 1. Excrementory Grindfuckers - Supermarket Knight 2. Belphegor - Bluhtsturm Erotika 3. Darkthrone - Unholy Black Metal 4. One Man Army and the Undead Quartet - A Date With Suicide 5. Limbonic Art - A Demonoid Virtue Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 iPod nano 4GB (første generasjon)- Shuffle Songs (965): 1. Ulver - Intro (Themes From William Blake's...) 2. The Smiths - Unhappy Birthday (Strangeways, Here We Come) 3. Nine Inch Nails - Terrible Lie (Pretty Hate Machine) 4. Tom Waits - Swordfishtrombone (Swordfishtrombones) 5. Lou Reed - How Do You Think It Feels (Berlin) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jay-Z - Coming of age Tower of Power - You strike my main nerve Leonid Gorokhov - Herbstblume for cello og piano The Chemical Brothers - Denmark S. Carter - Where im from FT.Beanie siegel Artig Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Satt min Zen på "random" i diverse mappa Richard Hawley - Coles Corner Mark Cohn - Walking In Memphis Bon Jovi - Its My Life deLillos - Suser Avgårde Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 The Hero's Return - Pink Floyd You should never have opened that door (demo) - The Ramones Touch Too Much - Hot Chip Kids - Mgmt What's Next to the Moon - AC/DC Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Satt min Zen på "random" i diverse mappa Richard Hawley - Coles Corner Mark Cohn - Walking In Memphis Bon Jovi - Its My Life deLillos - Suser Avgårde Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand Eh, har du helt skjønt poenget med dette her? Hvis jeg setter en iPod på random i "Pink Floyd" mappa mi så får jeg kanskje 5 pink floyd låter... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Alinoe nå forstår jeg ikke helt hvor du vil hen Lenke til kommentar
Orplias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Random play all på Creative Zen 4GB med 620 sanger. Streetlight Manifesto - We are the Few Dashboard Confessional - These Bones Flogging Molly - Float Flogging Molly - Between a Man and a Woman Flogging Molly - The Story so Far Kom 3 sanger fra samme album og artist, lurer på hva sjangsen er for det? Endret 15. november 2008 av Orplias Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kom 3 sanger fra samme album og artist, lurer på hva sjangsen er for det? Dessverre ganske stor, Zen har ikke den beste "random/shuffle" funksjonen. Har Zen selv også Eh, har du helt skjønt poenget med dette her? Hvis jeg setter en iPod på random i "Pink Floyd" mappa mi så får jeg kanskje 5 pink floyd låter... Må det være fra "rot mappen" da? Trådstarter sa ingen ting om dette? Gjorde det slik for og få en bedre variasjon i listene. Går ikke inn i mappen til et spesielt album fra en artist, men mappen som omhandler sjanger. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Mix i iTunes, 391 sanger =) The Outlaw Torn [s&M] - Metallica X And Y - Coldplay Sweet Home Chicago - Blues Brothers Clint Eastwood - Gorillaz Hemkomst - Finntroll Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Gøy! 1. Comes Around - The September When 2. Time - Tori Amos 3. Ladder to the Sun - Coldplay 4. So Here We Are - Bloc Party 5. Everybody Wants The Same Thing - Scissor Sisters På iPod med 3939 sanger. Endret 15. november 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1. Iggy Pop & The Stooges - Raw Power 2. Pavement - Conduit for Sale! 3. Elvis Costello & The Attractions - Crawling to the USA 4. Spiritualized - Baby I'm Just a Fool 5. Thurston Moore - Trees Outside the Academy Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1. My Friend - Groove Armada 2. What Does Your Soul Look Like (Part 4) - DJ Shadow 3. Hova Song (Outro) - Jay Z 4. Babe - Thomas Dybdahl 5. Suomi Finland - Jaga Jazzist På iPod med 3136 sanger. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alinoe nå forstår jeg ikke helt hvor du vil hen Poenget mitt er at det går imot hensikten med øvelsen å sette spilleren sin på "80's", "Metal", etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå