MadRos Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 har sett på det remklame bladet om dette her, Alt er jo crap, og deres "tilbud" er bare Bullshit Lurer folk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg var der i fjord. Helt greit, en del interessant og annerledes der som man ikke ser i en vanlig butikk. Fikk kjøpt en del billig hardware også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 har sett på det remklame bladet om dette her, Alt er jo crap, og deres "tilbud" er bare Bullshit Lurer folk Hvilket reklameblad? Hvis det er messetilbudet fra nettsida til electroworld så tar den bare for seg elkjøp sine tilbud, og som sagt så er det mange andre aktører der også som kjører sine egne priser. Du skal lete hardt og lenge for å finne endel ting billigere enn på denne messa. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Blir like skuffa hvert år, veit ikke om jeg gidder å dra dit i år. Er som mange sier; et stort elkjøp :/ Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Her finner du 175 bilder fra Electroworld 2008! Enjoy! (PS: Logg inn på origo.no for å få tilgang til zoom). Endret 14. november 2008 av GCardinal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Var på'n for 2 år sia, bare tull. Svært lite (vanligvis) på den messa som en ikke kan se på Elkjøp Lørenskog. Vanligvis ingen nyheter altså. For de som liker Elkjøp type stæsj da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tror ikke folk helt skjønner hvilken type messe dette er.. Electroworld er ingen utstillingsmesse der produsenter viser frem kommende produkter. Det er en salgsmesse. Handler jo om at forbrukeren får sjangsen til å gjøre noen gode kupp, og forhandlerene får bøttet ut endel ekstra varer. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg syntes Electroworld er verdt alle penga. I fjor var det en hel rekke interessante foredrag om alt fra hvilken HDMI kabel som var best og hvorfor og til nano-teknologi. Blir nok at jeg tar turen på søndag Lenke til kommentar
godal Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Grunnen til at folk kaller det en forvokst elkjøp er at det er det! elkjøp har en butikk der, og det virker som om de driver hele evenementet, det var ingenting interressant der i fjor, og antar det er same/same der i år. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg syntes alltid det er dritfett å loke rundt på Elkjøp, Clas Olson, Biltema osv.. Heh. Blir ofte dyrt dog. Man kjøper alt man ikke visste at man trengte(eller eksisterte for den saks skyld), er det ikke slik det heter? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det lovlig for meg å ta med meg skateboard dit? Slik at jeg slipper de lange lange lange gangene med perfekt skate-gulv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg syntes alltid det er dritfett å loke rundt på Elkjøp, Clas Olson, Biltema osv.. Heh. Blir ofte dyrt dog. Man kjøper alt man ikke visste at man trengte(eller eksisterte for den saks skyld), er det ikke slik det heter? Enig. Hvorfor er det slik at gjennomsnittsbrukeren på hw.no ser ut til å "hate" Elkjøp? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Det som er kanskje mest skuffende er at det er alt utenom data ting på messen... Fant knappe 2-3 bærbar PCer der og ingen stasjonære ... Er ikke det mer naturlig å vise "stylet" PC'er istedenfor stylet biler på Electroworld? Endret 15. november 2008 av GCardinal Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jeg forventer at hardware har en skikkelig reportasje fra messen. det er for tungvint å reise halve landet og så bli skuffet og kanskje kaste bort en masse penger. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jeg forventer at hardware har en skikkelig reportasje fra messen. det er for tungvint å reise halve landet og så bli skuffet og kanskje kaste bort en masse penger. Jeg bor knappe 400m fra messen og syns det var ikke verdt verken tiden eller de 125,- kr det kostet å være der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Grunnen til at folk kaller det en forvokst elkjøp er at det er det! elkjøp har en butikk der, og det virker som om de driver hele evenementet, det var ingenting interressant der i fjor, og antar det er same/same der i år. Det er elkjøp som står bak ja, så selvsagt blir det litt elkjøp preg over hele messa. Til neste år tror jeg faktisk det er expert som skal være hovedaktør. Det som er kanskje mest skuffende er at det er alt utenom data ting på messen...Fant knappe 2-3 bærbar PCer der og ingen stasjonære ... Er ikke det mer naturlig å vise "stylet" PC'er istedenfor stylet biler på Electroworld? Kunne gjerne vært mere data ja. De store aktørene som komplett osv burde jo absolutt vært der og vist seg frem. Men de må vel spare penger i disse finanskrise tidene.. Når det gjelder bilene så er jo de der for å vise frem bilstereo/navigasjon osv. Og det er jo absolutt relevant på en forbrukerelektronikk messe. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg ble skikkelig skuffet over messa. Vel, for min del, så var det spill og konsoller som var interessant. Det var en del stands der med Xbxo360 og PS3 og Wii, diverse spill. Men kunne man KJØPE en konsoll der?? NOPE! Hva tenkte de? Det er vel ingen bombe at konsoller hadde solgt som bare det hadde de hatt et lite messetilbud f.eks. Eller, hatt dem der i det hele tatt. *thumbs down* Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jeg forventer at hardware har en skikkelig reportasje fra messen. det er for tungvint å reise halve landet og så bli skuffet og kanskje kaste bort en masse penger. Jeg bor knappe 400m fra messen og syns det var ikke verdt verken tiden eller de 125,- kr det kostet å være der. hva er det pengene går til , egentlig ? elektronikkbransjen tjener nok penger så de burde være for gode til å ta inngangspenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå