HelloKjersti Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trenger du en dose leketøy med ledning eller batterier, kan du ta turen til Nores Varemesse på Lillestrøm i helgen. Les mer Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er hw der med kamera? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Aight, kjedelig messe var det ihvertfall i fjor, så face mitt blir ihvertfall ikke å se Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Aight, kjedelig messe var det ihvertfall i fjor, så face mitt blir ihvertfall ikke å se Samme her og. Var som å gå på en forvokst elkjøp... Og jeg hater å traske hos elkjøp i utgangspunktet Så jeg blir nok sittende hjemme i år jeg og Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kom dere dere ikke inn? Det er ikke køen som er interessant ... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kom dere dere ikke inn? Det er ikke køen som er interessant ... Hæ? Hva babler du om egentlig? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 omg, det var lite iår... Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kom dere dere ikke inn? Det er ikke køen som er interessant ... Hæ? Hva babler du om egentlig? Han mener vel at HW skulle tatt blider fra innsiden ikke av køen ut forbi... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Japp. ventet meg en liten rapport fra messa når jeg trykka på linken, så blei litt skuffa. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Japp. ventet meg en liten rapport fra messa når jeg trykka på linken, så blei litt skuffa. Aha, da er jeg med igjen Men tipper det skjer lite gitt. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er lite å få rapport om. Var der da det åpnet i går og det var som sagt en forvokst elkjøp med unødvendige gratis produkter på alle kanter. Men fikk se det jeg kom for da, en TV og litt annet stasj. En ting de hadde stilt ut som de riktignok ikke har på elkjøp er en MTX Jackhammer Sub. hihi den var diger:P Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det irriterer meg at man må betale for å få reklame. Det burde vært gratis å komme inn. Likevel er det mulig jeg hadde bitt i meg irritasjonen og kjøpt en billett om messa var i mitt nabolag. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er denne artikkelen en elkjøpreklame, eller bare svada? Var der for to år siden, som å være på en enda større elkjøp. Alt er større, men ikke nødvendigvis bedre. Lite eller ingenting utenom det vanlige og på ingen måte verdt turen, for ikke å snakke om inngangspengene... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er helt latterlig konsept. Med mindre man trenger noe man vet kommer til å være billig der er det bortkasta penger. Da jeg var der i fjor var høydepunktet gratis 30-dagers WoW - trials. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er denne artikkelen en elkjøpreklame, eller bare svada? Ja, selvfølgelig, med en gang en nyhetsside som omhandler teknologi skriver en bitteliten artikkel om en teknologimesse i Norge uten å nevne initiativtakere eller sponsorer er det åpenbart skjult propaganda som Elkjøp har betalt masse penger for å få publisert. Gratulerer. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Min mening er at inngangsbilletten til Electroworld er bortkastede penger. Ta heller turen til den nye store Elkjøp på Lørenskog 10 min unna hvis du absolutt vil i en stor elektrobutikk. Gratis inngang og 5000 m2 med varer Lenke til kommentar
bofh Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har ingen planer om å betale inngangspenger for å slippe inn i en en forvokst Elkjøp butikk. Hadde det vært gratis inngang hadde jeg nok tatt turen ettersom jeg i løpet av de nærmeste 30 dagene har planer om å svi av rundt 20.000 på en ny tv. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har nettopp vært på messa, tok en del bilder. Skal legge de ut i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er mange flere aktører enn elkjøp der, og har man tenkt å handle er inngangsbilletten en liten sum å betale for å spare endel tusenlapper. Men messa va liten i år ja, lite spennende hvis man ikke har penger som brenner i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå