Tor45000 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har sett at det går an å laste opp youtube filmer som er i flv. og har mange store WMV filmer jeg skulle hatt opp på youtube . men har kun funnet trial versjoner eller med Feil. noen som hvet om noen converter som er gratis + funker på Vista Ultimate 64bit ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du treng ikkje konvertere til FLV for å laste opp, Youtube gjer konverteringa for deg. So lenge filene er under 100MB (eller kva no enn grensa er) og ti minutt, er det berre å laste opp WMV-filene. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 hmm , det kan jeg men ved å komprimere til flv vil ikke opplastinga ta rund 40 50 timer . men det vil ta rundt 1-8 timer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Finst sikkert fleire, men eg kan kome på to alternativ (kan ikkje garantere at dei fungerer utan feil på 64-bits system). 1. ffmpeg, som kan lastast ned her. (Om du ikkje får pakka ut fila, bruk 7-zip.) Krever bruk av kommandolinje, men er eigentleg ikkje so veldig vanskeleg (fann eg ut no). Legg ffmpeg.exe i same mappe som videofilene og opne eit ledetekstvinduage (Start -->Kjør, skriv cmd, trykk enter). Naviger til mappa (cd mappenamn for å gå inn i ei mappe, cd.. for å gå opp eit nivå), og kopier inn følgjande (som eg fann (her): ffmpeg -i someVideo.wmv -f flv -b 200000 someVideo.flv Erstatt filnamna, og trykk enter. - Vil du endre storleiken til, t.d. 320x240, skriv inn -s 320x240 før namnet på output-fila (dvs. somevideo.flv. - Får du ei feilmelding om at «flv doesnt support that sample rate» (eg fekk den når eg testa), skriv inn -ar 44100 på same stad. - Vil du bruke H.264 som codec (tek lengre tid, men gjev kanskje betre kvalitet), skriv -vcodec libx264 - Storleiken (og kvaliteteten) av resultatfila avheng av bitraten, dvs. talet som står etter -b. 2. Super frå http://erightsoft.net/. (Denne er eigentleg berre eit GUI for ma. ffmpeg.) Ikkje noko kommandolinje, so litt enklare slik sett. Begge desse er gratis. Kan nemne eit ikkje-gratis alternativ ogso, som du kanskje har funne frå før: Riva FLV Encoder. Eit anna alternativ er å rekomprimere WMV-filene med t.d. Windows Media Encoder (eller Movie Maker, om det gjev god nok kvalitet), og laste opp desse filene, som vil vere mindre (går eg ut frå). Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 takk , Super funka . mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå