DaddyYankee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Heisann, har nå fått mitt eget rom, så jeg tenkte å lage noen plakater av natur/portrett bilder, osv.. Hvordan skal jeg få laget det? Gå til fotobutikken? Eller? Må jeg selv kjøpe en stor printer. (PS: Har vanlig printer, A4) Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Evt høre med et trykkeri? Allkopi feks Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er nok ikke akkurat hva du er ute etter, men gir en tøff stil. Og du kan bruke din egen skriver, for og lage hvor store bilder du vil. Har selv ett natur bilde satt sammen av 9ark hengende. Blir klart bedre hos trykeri, men er litt røff tøff stil over disse bildene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er nok ikke akkurat hva du er ute etter, men gir en tøff stil.Og du kan bruke din egen skriver, for og lage hvor store bilder du vil. Har selv ett natur bilde satt sammen av 9ark hengende. Blir klart bedre hos trykeri, men er litt røff tøff stil over disse bildene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859 Det så meget bra ut! Men hvordan skal jeg dele dem i deler? EDIT: FANT UT! Men hva skal DOT være på =)? Endret 15. november 2008 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er bare og lese i tråden der,, om instillinger. Men jo lavere DOT jo bedre kvalitet Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Er bare og lese i tråden der,, om instillinger.Men jo lavere DOT jo bedre kvalitet Så jeg skal bare ta den fra 10mm til 0mm? eller`? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 jepp, eller prøv 1f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå