Gå til innhold

Hardware.no: [Løst]Hva i ¤#%"#%" tenker dere med? Reklamer med lyd!

Anbefalte innlegg

Hva pokker gikk igjennom hodene deres da dere valgte å begynne med innpåslitne reklamer med lyd og video som spilles av så fort musepekeren kommer nær dem?

Seriøst! Dette er det mest irriterende og idiotiske dere har funnet på så langt! Hittils så har jeg hatt denne siden på whitelisten min i AdBlocker. Er kjekt å vite om noen av tilbudene noen ganger. I tillegg til at jeg har syntes dere har fortjent reklame-inntektene pga. at dere gjør en god jobb. Men vet dere hva? Nå forsvant dere fra whitelisten. Et sted får grensen gå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Dette skyldes en aldri så liten feil, den reklamen du tenker på var aldri godkjent av oss (På HW.no). Jeg skvatt selv bra i stolen der jeg satt. Så det er nok dessverre, eller kanskje heldigvis, ikke noe vi har funnet på :)

Lyd i annonsen slik du opplevde der er i strid med våre retningslinjer for annonsemateriell og skulle aldri ha dukket opp. Men dessverre glapp det tydeligvis denne gangen.

Lenke til kommentar

Hehe, det er godt. Jeg har heller ikke sett noe til den ?¤)&%?="#¤"? reklamen, og godt er det.

Lyd liker vi ikke i reklamer, men hvis det på død og liv må være der så må brukeren selv klikke på "play-knappen" i reklamen. En aktiv handling må til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...