Habitats Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei Jeg er på jobb i Oslo akkurat nå. Etterpå skal jeg på konsert på Rockefeller, men jeg har lite lyst til å ha med meg laptopen dit. Så jeg lurer på om det er noen trygge oppbevaringsbokser i Oslo? På forhånd takk Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De har sikkert på en busstasjon eller lignende.. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oslo S har jo en haug! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Takker, fant på Oslo S. Kostet skjorta dog Flogging Molly var forøvrig SINNSYKTFUCKINSKONGEBRA! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jepp, slenger alltid jakker og sånt inn i boks på oslo s når jeg skal på konsert. Er sånt helvete å stå innendørs i vinterklær. Litt kjipt når det var -10 ute i fjor vinter og jeg skulle på Toto, men pytt pytt. Men den hallen med boksene stenger rundt midnatt engang. Eller rundt 01. Så ikke kom alt for sent og ikke få med deg noenting hjem Jeg greide å miste nøkkelen til boksen på gulvet på oslo spektrum etter Dream Theater, og måtte finne securitas som åpna boksen..huska såvidt hvilket nummer den var. Endret 15. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Disse boksene var døgnåpent. Og du får ingen nøkkel, men en kode som låser opp låsen. Fancy shit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Boksen er døgnåpen, men er stasjonsbygget det? Veit de har byttet dem ut i år. Endret 15. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ser ut som om du har rett Da hadde jeg veldig flaks. Var der litt over 1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja, bygget stenger etter at de siste togene har gått i 1-tida så ikke hele byens uteliggere skal henge der inne hele natta.. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Whey! Floggin Molly er dritbra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå