MagnarP Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ReviewsLeft 4 Dead - 9 Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts - 7 Gears of War 2 - 9 Fallout 3 - 7 Call of Duty: World at War - 6 Resistance 2 - 6 Mirror's Edge - 5 Warhammer Online: Age of Reckoning - 7 007: Quantum of Solace - 5 Tomb Raider: Underworld - 8 Guitar Hero: World Tour - 7 Animal Crossing City Folk - 7 Ninjatown - 6 Command & Comnquer: Red Alert 3 - 7 Manhunt 2 - 4 Silent Hill: Homecoming - 6 Tom Clancy's Endwar - 8 Socom Confrontation - 5 Valkyria Chronicles - 7 Need for Speed Undercover - 3 Shaun White Snowboarding: Road Trip - 7 Godt å se at det er noen som klarer å gjennom hypen på diverse spill. Veldig mange spill i det siste som har fått altfor høye scores rundt omkring. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Joda, greit med anmeldere som klarer å se gjennom hypen, men Resistance 2 - 6????? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Dem gav vel Fall of Man rundt samme karakter i sin tid også meiner eg :hmm Endret 14. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) 1'ern fikk 7 fra EDGE, om gamerankings forteller riktig. For min egen del er det oppløftende å se at Underworld levere varene. Endret 14. november 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ouch, har lenge vært usikker på Mirror's Edge. Det der var nok tunga på vektskåla. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Left4Dead folkens.... last ned demoen NÅ. Det er jævlig fett. EDIT: Synes 7'ern på Resistance 1 var helt ok jeg. vannvittig generisk spill da. Har ikke spilt 2'eren så vet ikke hvordan den er. Endret 14. november 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Left4Dead folkens.... last ned demoen NÅ. Det er jævlig fett. EDIT: Synes 7'ern på Resistance 1 var helt ok jeg. vannvittig generisk spill da. Har ikke spilt 2'eren så vet ikke hvordan den er. Ja har spilt demoen, left4dead, en del nå. Spilte sammen med 3 svensker i sted, men den ene syntest tydeligvis at vi sugde balle. Men så hadde han selvfølgelig på vanskeligste vanskelighetsgrad. Men intenst er det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha mirrors edge får 5? Kafaen for noe drit. Det er jo sykt morro når man bare mestrer det og føler seg god. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Haha mirrors edge får 5?Kafaen for noe drit. Det er jo sykt morro når man bare mestrer det og føler seg god. Den scoren er helt riktig. Eller for høy. ME er noe av det mest overdurderte jeg har har spilt på lenge. Jeg har spilt 5 brett tror jeg. Kunne likegodt ha spilt demoen 5 ganger. Alt er jo samme skiten hele tiden. Dette hadde passet bedre eom et Live arcade spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er ikke så variert, men det er sykt morro når man blir god og får teken på det. Føles godt å hoppe rundt på takene med lyd som durer og masse kos ;] Litt avkobling fra det vanlige alle andre lager. Kort, ja.. men verdt hver kr ;D Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tja. Når mange spill fortjener bra karakter, bør de få bra karakter. Det er nå min mening. 5/10 til Mirrors Edge eksempelvis uforståelig etter min mening. Dette med nivåkontroll på karakterer er noe av det dummeste jeg hører. Koser man seg med et spill, skal det ha toppscore. Det er et faktum at det kommer mindre og mindre drittspill, da bør det ikke være nødvendig å bruke bunnkarakterene like mye som tidligere. Uansett er jeg motstander av karakterer. Fokus burde være på teksten. Deretter kunne man gitt en av tre kommentarer: a) KJØP! b) TEST! eller c) DROPP! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ME fikk jo TOP Karakter i VG. Men jeg er mere enig med EDGE etter å ha spillt demoen. Hadde gledet meg til Need for Speed Undercover, men det fikk jo bare en 3-er!? Som skrevet over. Godt å se at Tomb Raider leverer varene. Blir vel Tomb Raider i stedet for NFS Undercover da. Men igjen, top karakter til Mirrors Edge hos VG? Har det rablet for de, eller? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva skjer med NFS: Undercover????????? Trodde dette var året med NFS-comeback!?? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Comeback er ikke ensbetydende med "suksess". Selv om Mirror's Edge får i mine øyne en ganske streng karaktèr her så er jeg ikke overrasket, rett og slett fordi dette er et elsk/hat spill der det enten appellerer til de som ikke har noe i mot ensformighet, eller ingen (virker det som iallefall). Jeg for min del elsker demoen, og kommer til å kjøpe spillet uten tvil, også godt å se at de gir Banjo en 7er. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Resistance 2 er i det minste en 7-er på single player, men online coop er ufattelig gøy. Er nesten beste grunnen for å kjøpe R2! Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva skjer med NFS: Undercover????????? Trodde dette var året med NFS-comeback!?? Jeg tror ikke de kommer til å klare å få det opp på beina igjen heller, fordi det har bare blitt verre og verre med årene. Personlig synes jeg underground 2 var best. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Need for Speed Undercover - 3 - høres veldig fornuftig ut basert på de seneste årenes NFS-spill. Nå må snart EA gi serien fri et år eller to, og så komme tilbake med noe allá NFS3: Hot Persuit. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 w00t Tomb Raider - 8/10 ... nice Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Need for Speed Undercover - 3 - høres veldig fornuftig ut basert på de seneste årenes NFS-spill. Nå må snart EA gi serien fri et år eller to, og så komme tilbake med noe allá NFS3: Hot Persuit. Helt enig. Har småprøvd de nyeste NFS'ene og mildt sagt er jeg skuffet. Alt for mye fokus på street racing i japanske lissomgreier i stedet for flerring av landeveien med superbiler. Det er dét som er NFS Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Enig med NFS kommentarene. Hot Pursuit 2 var det beste spillet i serien! Utrolig stemning i det spillet. Hot Pursuit 3 hadde vært sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå