G Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 GeirGrusom: Det har nå ikke vært så utrolig mye nyhetsdekning. Det er ikke alle som er like flinke til å følge med på nyheter heller. Så har en noen analfabeter. TV er jo full av såpeserier, så der regner jeg ikke med at det har vært dekket noe særlig, dette temaet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva er straffen for å gå fem på? 2,7 millioner i lån og utsikter til å være gjeldsslave resten av livet? Hun har garantert lært, bare synd hun vil slite med konsekvensene lenge etter at leksa er lært. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva er straffen for å gå fem på? 2,7 millioner i lån og utsikter til å være gjeldsslave resten av livet? Det er jo stort sett grådige freppere med BI som går på sånt. Det er derfor ikke noe problem for vanlige mennesker. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Enig i agurk. Hva har dette med hardware å gjøre? edit: På den nye "tek.no"-portalen kunne jeg forsåvidt skjønt det, men hardware.no? Endret 17. november 2008 av Kevlar Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 I en undersøkelse jeg leste for en tid tilbake så var gjerne den gruppen med minst datakunnskaper den som falt oftest for slike tilbud. Jeg har faktisk lagt merke til det. Kjenner folk med mindre datakunnskaper som stadig følger spam linker, og får virus/trojaner. Jeg har også lagt merke til at det ofte også er folk uten høyere utdanning (eller som kommer til å ende på lavere utdanning) som sliter med slikt. Mens folk med realfag lar seg skjeldent lure av slikt virker det som, har sikkert noe å gjøre med kritisk innstilling. Genialt det klippet av ho blondina som var posta link til litt tidligere. Synes ho kan jobbe litt med holdninga si. Man tenker ikke over det til vanlig, men det er utrolig hvor mange skremmende ignorante eller godtroende folk det finnes rundt om i landet (og verden), fant det ut ganske fort når jeg var i militæret :S Sier som mange før her: Det er nesten så disse folka som blir lurt fortjener det, men de som får pengene forjener det absolutt ikke. (forbehold om skrivefeil og grov slurv, ser jeg glømte klokka :O) Lenke til kommentar
random85 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 En artikkel om urter på hardware.no? Skulle tatt seg ut! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 En artikkel om urter på hardware.no? Skulle tatt seg ut! Ville ikke forundret meg når du ser hvor mye annet rart de klarer å kverne ut nå for tida! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 En ting jeg lurer på, er det ikke mulig å fikse på artikkelen, eller er det slik at når noe først er skrevet på HW.no så skal det stå til Dovre faller, som det så fint heter, eller "hell freezes over".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå