Gå til innhold

Nigerialurt for 2,7 millioner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, hun fortjente å bli lurt, men disse folka fortjener ikke pengene.

Jeg har da aldri hørt om disse Nigeria-svindlerne? Og jeg føler meg ikke SÅ lite oppdatert?

Likevel er det jo helt sinnsykt når du begynner å få mail med Bush og FBI-sjefen eller hva det var... da, burde det vel helst, kanskje, tja, RINGE EN ALARM i huet på deg?

Hva snakker du om? Jeg er i brevkontakt med Bush nesten daglig og han lover å gi meg tilbake alt jeg sender han. Han trenger penger til en personlig knipe (kan ikke snakke om det) og derfor vil han ikke bruke statlige midler.

Eller stoler du ikke på Bush kanskje? Han er faktisk president..

Lenke til kommentar

Det var en trist historie for henne da. Kan jo hende hun var spesiellt disponert med "gambler-gener". Det er mange som spiller pengene vekk på poker og en-armede-banditter.

Det jeg synes er interessant var at politiet advarte henne. Om de så ville kunne de ihvertfall satt noen på saken, og forsøkt å huke tak i svindlerne. Siden de altså visste om det allerede når svindelen ikke en gang var ferdig utført.

Artikkelen sier veldig lite om politiets arbeid, så det blir bare spekulasjoner likevel.

Kanskje hun skulle ha hatt psykiatrisk hjelp før pengene ble lurt fra henne.

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke være så sikker på det. Vi i norge er heldige. Ikke bare er vi født i et land uten krig (afrikanske krigsherrer som driver med skit), men vi har gode naboer og fisk i havet (mange steder i afrika sliter de med tørke) men vi fant tilogmed olje. Alle burde få lik sjangse her i livet.

Men ikke føl deg deppa på grunn av dette, nyt livet og få vilje og overskudd til å gi noe tilbake :) f.eks støtte leger uten grenser, eller spesielt programmer som hjelper land å utvikle infrastruktur og modernisere matproduksjon. Etterpå får vi konsentrere oss om overbefolkning og bærekraftig produksjon. Og at dyra som gir oss mat og melk har det bra. Det var alt jeg kunne tenke på i farten, noen som har noe å legge til 

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke være så sikker på det. Vi i norge er heldige. Ikke bare er vi født i et land uten krig (afrikanske krigsherrer som driver med skit), men vi har gode naboer og fisk i havet (mange steder i afrika sliter de med tørke) men vi fant tilogmed olje. Alle burde få lik sjangse her i livet.

Er du klar over hvor mye olje som finnes i Afrika? :ohmy:

Lenke til kommentar
Agurksalat (4 personer)

1 agurk

4 ss edikk

2 dl vann, salt, sukker og pepper.

Fremgangsmåte:

Skjær agurken i tynne skiver, legg skivene i en skål og dryss med litt salt, la dette trekke i ca 5 min.

Lag en lake av vann og edikk. Smak til med sukker og pepper.

Skyll saltet av agurkene og hell laken over.

La salaten trekke i 20 minutter før den serveres.

Får håpe redaksjonen tar dette hintet.

Det vil nok neppe skje, etter at Orkla Media kjøpet opp hw og søstersidene er det mengden artikler som publiseres, og ikke kvaliteten på innholdet, som bestemmer lønna til journalistene.

Motbevis gjerne siste påstand ved å produsere høyverdig, utelukkende maskinvarerelatert innhold med høy nyhets- og nytteverdi i tiden fremover. Selv om dette vil bety at mengden artikler per dag vil synke.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Åja disse pengene går sikkert til folk som ikke har penger, ikke griske folk som er svin av gryn.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg fikk en sånn mail, men han var lur nok til å spørre meg først om det var ekte.

Mailen var full av stavefeil etc.

Det er egentlig litt fantastisk, dette nigeriatullet har pågått i mange mange år nå, hvorfor lar fortsatt noen seg lure? Det har jo vært på nyhetene mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...