kilogram Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 En amerikansk kvinne ble lurt av nigerianske scammere for 2,7 millioner kroner. Les mer Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 eid. rett og slett. så dumme folk burde bli lurt Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg blir rett og slett kraftig sjokkert. Er det virkelig mulig? Man tenker fort slik, siden det er så latterlig fjernt for oss som gjerne frekventerer her. Nei, internett skulle så absolutt ikke vært for alle.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Aaaah, for en fantastisk dag! Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Misforstå meg rett, det er klart jeg syns synd på vedkommende som har mistet mange millioner kroner, men allikevel. Har man ikke allerede hørt om nigeriabrev, så er man ganske dum, men når man tar opp nytt lån på huset fordi president Bush og en kødd som kaller seg Muller ber om det... Nei, da fortjener man rett og slett ikke å ha penger... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Spesiellt hvis man forsetter etter at alle venner og bekjente OG politiet sier du bør stoppe...jebus.. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nigerialurt for 2,7 millioner Nigerialurt?! Seriøst - når ble hardware.no Se&Hør/VG?! Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kanskje svindlerne bruker pengene på noe fint i Nigeria? Bygge barneskole eller noe? Neida, jeg TROR ikke de gjør det... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så dumme folk fortjener å miste pengene sine! Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Lo i starten, men nå er jeg bare oppgitt. At det går an? Er dog enig med de som betviler nyhetsverdien til denne saken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hun følte seg nok litt pot committed etter hvert. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Nigerialurt for 2,7 millioner Nigerialurt?! Seriøst - når ble hardware.no Se&Hør/VG?! I second that! Hva har denne artikkelen med hardware å gjøre??? (Software også for den saks skyld) Edit: de hadde i alle fall ikke med bindestrek "Nigeria-lurt" Endret 14. november 2008 av GullLars Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men i helvete. Ikke engang VG ville brukt "Nigerialurt". Til saken: Jaja, vi får se på det som U-hjelp. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Nigerialurt for 2,7 millioner Nigerialurt?! Seriøst - når ble hardware.no Se&Hør/VG?! I second that! Hva har denne artikkelen med hardware å gjøre??? (Software også for den saks skyld) Edit: de hadde i alle fall ikke med bindestrek "Nigeria-lurt" Tabloid, ja. Men jeg har uttrykt misnøye med artiklene her før. Men artikkelbildet var oppfinnsomt (av han/hun som tok det). Endret 14. november 2008 av meastp Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg velger å tro at overskriften er ment ironisk. En liksom VGoverskrift. Hvis ikke er det bare trist. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Nok et bevis på at Amerikanere generelt er dummere enn folk fra Europa Janella Spears familie med "Brittni" eller? :!: Endret 14. november 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
e_razor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Agurksalat (4 personer) 1 agurk 4 ss edikk 2 dl vann, salt, sukker og pepper. Fremgangsmåte: Skjær agurken i tynne skiver, legg skivene i en skål og dryss med litt salt, la dette trekke i ca 5 min. Lag en lake av vann og edikk. Smak til med sukker og pepper. Skyll saltet av agurkene og hell laken over. La salaten trekke i 20 minutter før den serveres. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vel, hun fortjente å bli lurt, men disse folka fortjener ikke pengene. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Pleier da vitterlig å ha noen nigerialurter i salaten! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå