standby Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 har forstått det sånn at dstt er det beste som er å få for tida? fant et på dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613 til bare $ 9,50. det må jo være sinnsykt billig? er dette alt jeg trenger for å tute og kjøre (har minnekortleser innebygd i pc'en)? Lenke til kommentar
Bullinger Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har tittet litt på nettet i dag og funnet ut det samme... Men er det kurant å handle fra denne siden? Det virker jo litt i overkant billig, når det ligger på 4-500,- her på berget? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 koster vel bare 200 spenn eller no sånt her i norge på modnet.no Lenke til kommentar
Bullinger Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 koster vel bare 200 spenn eller no sånt her i norge på modnet.no Har du link? Finner ikke dstt der... Lenke til kommentar
standby Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 har nå lest en god del på gbatemp og funnet ut at det er litt (mye...) diskusjon rundt hvilket kort som er best. det jeg tror jeg har funnet ut er at cyclods er for tiden det beste, men det koster også flesk. hvis man skal ha et budsjett-kort, så anbefales acekard 2 av svært mange, og blir sett på som mer stabilt og mer lovende på sikt (bedre team bak som kan sørge for langvarig og god firmware-oppdatering). acekard 2 er også grisebillig på dealextreme. er visstnok også noe større fare for å få fake's av dstt, men dette er kanskje bare rykter Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 kanskje ikke dstt, men ett annet ett som funker fett, har det og meget fornøyd Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bruker dstt selv. Kjøpte den for rundt 30 euro og fikk dam ed et 2 gb micro sd minneskort og en liten minnekortleser for usb inngangen på datamaskinen. Vet ikke om dette var en annen pakke enn den som finnes her. Men det ga iallfall min DS nytt liv, da jeg egentlig hadde tenkt å selge den helt til jeg fikk den. Backup og homebrew funker fett og alt er utrolig enkelt. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...9cdce70408052fa veldig bra Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hadde ikke jeg hatt en M3-lite så hadde jeg nok bestilt fort fra DX, elsker den siden rett og slett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå