imfrommanndame Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei Er blitt en stund siden jeg var innom her Går på skole, og vi har ofte fremføringer, helst med powerpoint-presentasjoner. Jeg lager som oftest presentasjonene selv, men i det siste har jeg hatt problemer med å koble PCen til prosjektoren. Når jeg kobler den til, virker det som Vista ikke oppdager prosjektoren. Benytter VGA-kobling. PC er DELL i1520. Nå nylig la jeg grunnstenen i en prosjektframføring, med tema, presentasjon og alt mulig. Likevel fikk de andre på gruppen 6, i motsetning til min femmer... Med en presentasjon kunne karakteren min kanskje gått til topps, så dere kan sikkert skjønne at dette "grinder gearene mine" Setter pris på alle svar, Takk Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 bump, presentasjon på tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Slå av maskinen. Koble prosjektoren til. Slå på maskinen. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 ... fremdeles ikke løst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen bærbare har en knappe kombinasjon for å slå på eksterm skjerm. Fn+F4 eller noe sånt... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 tror jeg ringer dell.. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 På skolen har vi bare Dell-PCer og de funker heller ikke uten en tastakombinasjon for at de skal oppdage en projekor. Det er FN+en eller annen F-tast. Tror FN+F4 eller F5, iallefall sånn på skolen. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 takk skal dere ha, men eg vel kjent med hurtigtastene og win-x, problemer ligger dypere enn det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 takk skal dere ha, men eg vel kjent med hurtigtastene og win-x, problemer ligger dypere enn det. Har ikke noe med hurtigtaster i Windows å gjøre. Hver produsent har sine egne funksjonstaster hardkodet i systemet. Dell har Fn + F8, Fujitsu Siemens har Fn + F10 etc. Uten denne vil ikke en ekstern skjerm fungere. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 jeg mente funksjonstaster, venter på oppringing fra dell i dette nu.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du kan forsøke å installere skjermkortdriveren på ny. Helst en nyere, men en eldre vil også gå. Dette har vi måtte gjort på et par maskiner på jobb. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har lett overalt etter troverdige drivere til nVidia GF 8600M GT, men finner ingen steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gå på produsenten av den bærbare sine hjemmesider og hent driverne der. Hvilken maskin og hvilket os? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå