rolax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Selv har jeg ikke lest så mye på hva folk spiser her inne, men jeg tror deg når du skriver det. Da har de vel ikke satt opp et ordentlig kosthold... og da er det en sjanse for at de spiser for mye i forhold til shaken. edit: leif Endret 27. november 2008 av rolax Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 heller motsatt, er ikke dumt å få iseg for mye proteiner er verre og få iseg mindre enn man skal ha, når man skal trene. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Er 13 år, og har balansert økonomi (på grunn av en tidligere jobb). Skal legge på meg masse fett helt til neste år, og begynne å trene kondisjon, rygg, mage og armer neste år. I år holder jeg på å sette opp et program, og jeg vurderer også pulver inkludert i programmet. Eneste på problemet er at det koster mer enn mitt budsjett. Når jeg har fått meg ny jobb skal jeg kjøpe pulver. (Tips: vil du få i deg proteiner, spis alt som kommer fra dyr (kjøtt, fisk, egg, melk, ...) Endret 6. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Siggen min har en ny type protein, erter = 1500? for 12kg. Edit, gadd å finne. Her- kjøtt, fisk, egg, melk, Det der koster mer en proteinpulver, kanskje ikke tunfisk. For mindel hadde det kostet meg 3-4 ganger mer om jeg ikke hadde hatt proteintilskudd men kylling osv. Endret 9. desember 2008 av War Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg drikker dette og blander i proteinpulver etter behov. Fordelen med å blande slik selv er at du kan styre forholdet mellom proteiner og karbohydrater serlv, etter ditt behov. Lenke til kommentar
txvz Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sier bare ON Whey... Merker mye bedre framgang de gangene jeg kjører på ON WHey enn type gainer av mUscle juice soya protein eller annet. ON Whey er noe min kropp liker, jeg ser framgangen når jeg øser ned 3-4 shakes dagen rimelig fort. Er faktisk 173 omtrent like høy som deg, veier 69kg opp 5kg til pure musk så blir min kropp der jeg vil ha den. - Eat Sleep Train! Støtter deg her. Har ON Gold Standard 100%Whey og den fungerer bra for meg. Dessuten smaker den ikke dritt som alle de andre proteinpulverene som jeg har prøvd. Er ganske dyrt pulver men føler jeg får det jeg betaler for.. Tar to shaker de dagene jeg ikke trener og tre de dagene jeg trener. Mener også å ha hørt fra noen at proteinpulveret fra PF skal innehulde en del sukker. De kom også ganske dårlig ut i test av innhold av proteiner per 100g i forhold til det som stod oppgitt på boksen, i en labratorie test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå