Gå til innhold

xbox live problem

shotmessis

Anbefalte innlegg

igår kjøpt jeg meg ny xbox med xbox live, kjøpte også trådløst adapter for å koble meg opp i mot nettet vårt. Men adapteret står bare å lyser rødt. Har prøvd å lagt inn innstillingene til nettet inn manuelt, uten hell! det virker som om xbox'n ikke finner noe nettverk, likevel om den ikke står mer enn 10 meter unna routeren.

Routeren er forresten av typen speedtouch.

Hva kan problemet være?

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
igår kjøpt jeg meg ny xbox med xbox live, kjøpte også trådløst adapter for å koble meg opp i mot nettet vårt. Men adapteret står bare å lyser rødt. Har prøvd å lagt inn innstillingene til nettet inn manuelt, uten hell! det virker som om xbox'n ikke finner noe nettverk, likevel om den ikke står mer enn 10 meter unna routeren.

Hva kan problemet være?

Noen som kan hjelpe?

Prøv å slå av kryptering på det trådløse bare for å sjekke at det er mulig å koble til. Hvis det ikke fungerer så bør du kanskje høre med microsoft.

Lenke til kommentar

Hva kan problemet være?

Noen som kan hjelpe?

Prøv å slå av kryptering på det trådløse bare for å sjekke at det er mulig å koble til. Hvis det ikke fungerer så bør du kanskje høre med microsoft.

det er ingen kryptering på nettet fra før.

Men, det kan ikke være at det stengt noen porter på routeren som egentlig burde vært åpne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...