ictys Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som har ett byggesett eller ev. en forklaring? Jeg har lett litt rundt på nettet, men finner ikke noe jeg kan bruke. Tanken er at jeg skal ha en liten fjernkontroll som så kan brukes mot ett relé som skal starte en liten elektrisk motor. Alt sammen i svakstrøm selvsagt. Noen forslag? Må være billigst mulig :-) Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har du prøvd elfa.se? Lenke til kommentar
ictys Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 byggesett? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det må du nesten lete etter, men den er store på alt elektroniske smådingser.. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Joda de hadde, men den kom på nesten 600 kr og hadde 15 kanaler. Jeg trenger egentlig bare en kanal. Noen andre som har noe? Lenke til kommentar
ictys Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Mulig jeg kjøper en trådløs ringeklokke på Chlas Ohlsson og opperere denne. Eller en fjernstyrtbil fra Europris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå