oBoN Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 AC/DC FOR EVER !!!! mwhahahaha (phet figur da ) Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg presentere for dere!! http://mod.lodott.net/ Bilen min Nå har jeg flere bilder med voff voff pc'en. Kom med komentarer da. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 JEg sier det igjen, den voff voffen var konge Skikkelig fluffy datamaskin da gitt En slik en en kan kose med uten at en blir kald på kinnet... Selv om den så litt ond ut på de siste bildene... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har nettopp fått en idè til hvordan jeg skal få øynene til å blinke i takt med diskaktiviteten - og det uten å fjerne USB-tilkoblingen (det lukter bamse som kan brukes på flere steder). Men jeg drar 10-11 dager på ferie f.o.m. onsdag, så jeg får ikke mulighet til å teste i praksis før jeg drar. Skal se hva jeg får til når jeg kommer hjem igjen. Stay tuned Det overrasker meg forresten at det fortsatt er liv i denne tråden har du funnet ut av det??? evt. har du bilder? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Litt av en bumping, men ok. Har ikke fått gjort det enda - fikk transistoren jeg trenger i dag Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 har du kommet noe lengre?? jeg er veldig spent.. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Voldsomt som det skulle bumpes. Jeg lager en ny tråd tiden er inne Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Stilig Kjøp deg en sånn lampe for usb-porten med en sånn bevegelig "stang". Ta av lampa og monter bamsen i enden Kanke skjønne annet en at dette må bli stilig.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Med ferdiglagd "stang" blir det bare noe skikkelig drit som det ikke blir lagt noe arbeid i.. skal man gjøre noe så gjør det skikkelig!! ikke bare ferdiglagd.. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 den der var KUL-....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå