ostmann_pat Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 likte cd'ene som lå der. Ikke mange som kan skryte på seg den musikksmaken nei... jaaa! jeg er såå enig! AC/DC er det beste bandet i verden! måtte bare spore diskusjonen litt av... Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 To små ting: 1. Ufattelig tøff bjørn *må ha må ha* 2. ACDC - urkk -=Bad Religion=- Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 AC/DC nice navn... After Christ/Death comes ??? Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 vilket kabinett er det du har? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det der bare må være den første bamsen jeg har fått lyst på Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kanskje jeg skal modde søstera mi...? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Fikk lyst til å gjøre sånn med Mr. Burns'n min. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Kunne jo koblet den på HD-LED så øynene blinket psycho når disken jobbet... Kom til å tenke på dette selv i dag. Jeg tror det blir neste bamsemod Du får koble led slik at de blinker i takt med musikk eller en % av rpm på prosessorviften. Kanskje litt travelt, men litt artig. best med blå øyne.. med røde så blir ikke bamsen kosli lenger. Jepp, jeg driver og lurer på om det kunne være mulig å demontere katode-kontrolleren til Sunbeam (den med blinking i takt med lyden). Mulig jeg prøver meg på det snart Min mor mente forsåvidt også at bamsen er mye koseligere med blå enn den hadde vært med røde Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 haha så mor di og mente d ja? :lol: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 skal kanskje modde elgmodd modden min slik ! Åssn skaffer du egentlig strøm til sånne leds? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ville bare vise dere et dårlig bilde av min "mike wazowski blue eye mod" DrErling Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Skikkeli stilig bamse Hvor har du fått tak i lysdiodene fra?? har du kjøpt fra microplex til 20 kr pr stykk?? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vil det funke fin å kjøre ledsene på 5v batteri? Hvor lenge vil da batteriene vare ca? Lenke til kommentar
maggen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Dr.Erling: Digger "mike wazowski blue eye mod"-en din. Den var helt rå Ser for meg at det er et lite sjokk å åpne døra til kabinettet ditt -magnus Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Den får 5V fra PC'en. Bruker en vanlig 3-pin molex akkurat nå, men driver og tenker ut noe bedre Hva med å bruke USB porten for å få strøm?? så en artikkel om noe slikt på PimpRig.. HAr ikke addressen lengre Men den som søker, finner! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 AC/DC nice navn... After Christ/Death comes ??? AC/DC er en likeretter, dvs Alternating Current (vekselstrøm) til Direct Current (likestrøm). Mao en helt vanlig strømforsyning til f.eks en mobil eller noe. (Vet ikke om det var dette gruppa sikta til men...) Forøvrig, meget fet bamse! Satser på å plagiere den litt, jeg også... :wink: Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Den får 5V fra PC'en. Bruker en vanlig 3-pin molex akkurat nå, men driver og tenker ut noe bedre Hva med å bruke USB porten for å få strøm?? så en artikkel om noe slikt på PimpRig.. HAr ikke addressen lengre Men den som søker, finner! Hadde du giddet å lese hele posten så hadde du sett at han har gjort det. Lurer på å lage slik av min snoopy- figur Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Dr.Erling: Digger "mike wazowski blue eye mod"-en din. Den var helt rå Ser for meg at det er et lite sjokk å åpne døra til kabinettet ditt -magnus Den blir garantert med på flyttelasset fra chieftec til lepont til uka! Jeg fant den på bakken utenfor McDonalds og tenkte modding med en gang. Rett etter jeg tok den opp ble jeg faktisk litt skremt av min første tanke, men what tha heck ! Ok, så er jeg barnslig. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå