Skreeth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 WoW! den va jo Sweeet Stilig !! Er det microplex sine leds du har brukt ?? ser sånn ut iallefall Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Den var fet, må nesten lage en sånn. Men som anre har sagt, den må bli trådløs. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Null probb det ! 9V batteri og en resistans så er det i boks.. Varer lenge og siden leds ikke bruker så mye strøm. Kanskje en liten bryter og... Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Den var sinnsykt stilig! jeg har en bamse hjemme her som er rundt 40 cm høy! det hadde vært litt kult å gjort noe lignende med den! m. grønne/rød leds. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Supre saker, Papirpose! Skal på TG03 selv, så jeg får nok ta en liten titt... Tenkte kanskje å gjøre noe liknende med Darth Maul-figuren min, f.eks ta litt rød neonwire eller en kraftig rød LED og legge det inn i dual-lightsaberen hans. Jeg får se... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det der gjorde jeg for en stund siden med en Mike Wazowski dukke fra McDonalds. Eneste forskjell er at jeg har den inni maskina med plexi. Blått lys i øyet på an. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Stilig mod. Den bamsen så jo helt psycho ut LOL Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Den var rååå :wink: .Pen mod Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Oppdatering CyBear har nå fått USB-ledning, og den fungerer ypperlig Nice ! Forresten , åssn leds brukte du ? Og hvilket kabinett er det du har der? Kabinettet er et Raidmax Og ja, jeg har brukt Microplex-LEDs. Sunbeam Ultrabright LEDs for å være nøyaktig. Takk for all ros folkens! Synd bamsen har litt liten kropp, ellers skulle den fått et 9V-batteri i magen Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 skal lage lignende med en bamse jeg har nede Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 mekk en slik en til usb porten så kjøper jeg den av deg for 200 spenn Å powre fra USB er jo ikke så vrient... http://www.addonics.com/products/power_ada...power_cable.asp http://home.earthlink.net/~gregston/sideki...kick_usb_power/ Jeg tenkte det samme når jeg så det, genialt å ha den i usbformat, da kan du jo plugge den inn hvor som helst ! Her skal det plagieres litt ! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Jeg tenkte det samme når jeg så det, genialt å ha den i usbformat, da kan du jo plugge den inn hvor som helst ! CyBear har nå fått USB-ledning, og den fungerer ypperlig Nettopp Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 wicked den der likte man fortsett sånn kanskje det blir noe av deg og. send den inn til disney sin fabrikk og spør om dem vil lage sånne, kanskje det blir noen kroner. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 OMG!!!! den var jo da NICE!!! blei litte granna redd azz!! grusomt originalt!!!! :D:D Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Papirpose: Du har iallefall riktig mus/matte =) Og ja, drittøff bamse Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kunne jo koblet den på HD-LED så øynene blinket psycho når disken jobbet... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kunne jo koblet den på HD-LED så øynene blinket psycho når disken jobbet... Genial idé! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Fancy liten sak ja. Stillig. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Du får koble led slik at de blinker i takt med musikk eller en % av rpm på prosessorviften. Kanskje litt travelt, men litt artig. best med blå øyne.. med røde så blir ikke bamsen kosli lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå