Vegard_Haug Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 GTA på DS utsettes, og det etterlengtede ekstra innholdet til GTA IV følger kanskje etter. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Litt kjipt at PC spillet er forsinket, men jeg overlever nok . Har en del gode spill som må spilles . Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så det blir altså sluppet midt i terminprøve-tiden. Flott! Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare PC utgaven kommer foer jul saa....og ikke en ny utsettelse pga feks pri av DS eller xbox dlc... Lenke til kommentar
Professional Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bah fewk DS og Xbox360 gife på PC Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er også verdt å merke at PC-utgaven av Grand Theft Auto IV blir et par uker forsinket. Tidligere ble det annonsert at det skulle slippes i statene 18. november, og i Europa 22. november, men spillet er nå forventet i salg i begynnelsen av desember. Merkelig stille om lanseringen til PC må en si. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gleder meg til Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Kommer altfor lite kvalitetspill til DS synes jeg. Og nedlastbart innhold til GTA IV hadde jeg ikke kjøpt uansett, er mer enn nok med bare GTA IV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg