michael691 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Når jeg kjørte Can You RUN it står det at jeg har 700 mhz! Det er helt feil. Jeg har en AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60 2.0 Ghz. Hvorfor står det det?! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Sikkert fordi det er en bærbar, og hastigheten reduseres mye når CPU ikke er i bruk. Muligens en bug i programmet som ikke tar høyde for akkurat den prosessoren. Du har da ikke en akkurat lynrask maskin. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg er ikke helt fjellstø på fagbegrep, men jeg tror det har noe med å gjøre at prosessoren har en slags grunnfrekvens som ganges opp til det den oppgis å kjøre på. Så at det står 700 mHz et eller annet sted trenger ikke å bety at noe er i veien. Nå vet jeg ikke hva slags program dette er, da .. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Multiplieren senkes automatisk når det er lav load på maskinen, for og spare strøm og produsere mindre varme. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Dagens festligste thread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå