Imsochobo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor kjøpe tørris. nevn forhandlere i drammen/kongsberg/hokksund distrikt! Fort som F! Link til kontakt info hadde vært fint og! Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 prøvd kulkompaniet i drammen, tess drammen/lier tess hokksund fk kongsberg Hermod Teigen As som er aga og yara bedrifter. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hennig Olsen i drammen har nok litt på lager, men det er ikke ofte man får tak i tørris. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har lett i det samme området selv, men eneste jeg fant er i oslo, og en i drammen. Men den i drammen må bestilles opptil en uke i forveien. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har lett i det samme området selv, men eneste jeg fant er i oslo, og en i drammen. Men den i drammen må bestilles opptil en uke i forveien. Hvor og hvilket firma var det du fant i oslo som solgte det? bor i området og litt tørris hadde verdt moro. Er det forresten noen form for aldersgrense eller begrensnig for å kjøpe det? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Kommer opprinnelig fra Kongsberg selv og har kjøpt tørris på Bygger'n tror jeg det heter. Ligger rett etter den internasjonale skolen der. De bestiller tørris i blokker for deg til en ok pris. Ingen aldersgrense. Montér het det. Går bare inn i buen der og sier hvor mange KG du skal ha, så sender de deg en sms når det blir levert. Endret 16. november 2008 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kommer opprinnelig fra Kongsberg selv og har kjøpt tørris på Bygger'n tror jeg det heter. Ligger rett etter den internasjonale skolen der. De bestiller tørris i blokker for deg til en ok pris. Ingen aldersgrense. Montér het det. Går bare inn i buen der og sier hvor mange KG du skal ha, så sender de deg en sms når det blir levert. Hvilket prisnivå snakker vi om der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå