Espein Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 For over 1 mnd. siden kjøpte jeg en svært strøken Volvo 740 GLE 87'modell, hvit uten rust. Har hatt noen morsomme stunder med den og la den ut for salg for å se om noen var interesert. Tok 1 dag før noen ringte. På lørdag får jeg solgt den for rundt 19000,-... Hva ga jeg for den? 6500,- Vil si jeg gjorde et kupp der ja *Gledesutbrudd* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Flott, men hvis ikke ditt neste bilkjøp blir et tilsvarende kupp har jo vinninga gått opp i spinninga ... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Har en annen bil fra før Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare passe på at bilkjøper ikke kikker innom her. Da kan han vel kreve å heve kjøpet -:] Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan han vel ikke. Det er ikke forbudt å ta seg godt betalt, og det er sannsynligvis den første prisen som var sinnsykt god. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Personen er gammel så det går nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå