Landeplagen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Vokalist er Kate Lesing. Hovedmelodi komponert av Thomas Danko (på en commodore 64) .mp3 Se neste post... Endret 25. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Final versjon: I miss you.mp3 Det later til at C64-folket liker den, så langt. Makke shouts: Not at all my cup of tea, but it's a fresh take on Plastic Pop, and very professionally executed. I'd drop the autotuner, but hey, that's just me. Ziphoid shouts: Really neatly done for sure! ... And dang, this dude is only 18... A new Dafunk in the making? I'll have to listen up to the rest of his tracks. Me likes! k_rostoen shouts: Very well done! Mayhem shouts: Quite frankly one of the remixes of 2008 imo. Utterly sublime production. nummer2 shouts: What can I say its Mordi time again Nice to see that you read the song in a several way as Anthonys The Past Remix. defiance shouts: Gosh. I can't do anything else but to chime in with the rest of the guys. Absolutely outstanding, Remix Of The Year-material for me. Stunningly clean production! Endret 4. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Bumper denne her, jeg. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kate Lesing, ÆSJ! Selv om det blir litt mye balladepreg de første to minuttene liker jeg resten ganske godt, med unntak av vokalene. Godt jobba. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fett Ligger originalen noen plass? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Fett Ligger originalen noen plass? Plastic_Pop.mp3 Her har du originalmelodien Slenger opp vokalene senere. Har de ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Må bare nevne at denne sangen gjorde så jeg vant en slags "of the year" kåring. Link Er en slags nettradio som sender bare remixer av C64-sanger, og de stemte meg frem til beste nykommer, samt beste c64-remix og mest innovative sang. Er ikke akkurat noen Oscar, men artig likevel. Endret 25. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå