bennybanan Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei, har hatt htc en stund nå, og har merket at jeg ikke kan surfe på nettet uten at jeg er tilkoblet et trådløst nettverk. Fungerer heller ikke å bruke gpsen uten trådsløst nettverk. Hørte om noe greier som gikk an å installere på telefonenen som skulle fikse dette, men finner det ikke igjen. Noen som har hatt samme feil, eventuelt et program som kan løse detet? BB Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Angående å bruke gprs/3g til surfing på nettet, så kan dette ordnes på instillinger. Men kanskje du må laste ned oppsett fra din nettverksleverandør? Når det gjelder gps, så har du muligens kun google maps? For om det er tilfelle, så har den ikke lagret kart på telefonen. Det blir kun oppdatert via nettet. Derfor vil du få større glede av f.eks Tomtom. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Fikk ikke med meg at noen svarte. Finner ingen instillinger ang. GPRSen. Og er fullt klar over at det kun er google maps og kartene ikke er lagret på tlfen. Men det skal ikke ha noe å si på om jeg får lov til å bruke gprs elr ikke for å laste ned kartområdet jeg er i. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fikk ikke med meg at noen svarte. Finner ingen instillinger ang. GPRSen. Men kanskje du må laste ned oppsett fra din nettverksleverandør? Som nevnt, du må få riktig instillinger fra operatøren din for at noe som helst datatrafikk skal virke uten at du er koblet til et tådløst nettverk. Instillingene kan som regel sendes direkte til telefonen fra operatørens hjemmeside. * Telenor * NetCom * Tele2 * Chess * TalkMore * Ventelo * MTU * OneCall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå