Odesseiron Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Blir dette året hvor Football Manager vippes av pinnen? Les mer Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oioi dette var skuffende - men en opplysende annmeldelse. Takk igjen Gamer. Dette var faktisk ett spill jeg hadde sett frem til. Faar vel vente paa football (championship) manager da... Btw saa har jeg ingen erfaring med noen av de men har planer for at vintern blir lang... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Totalt uinteressant spill, og det eneste som pirret min nysgjerrighet i denne anmeldelsen var denne kuriøse setningen; "men det sliter også med flere rudimentære mangler". Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hehe, det skal selvfølgelig stå rudimentære funksjoner. Takk Endret 17. november 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Metalhue Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvordan er 2009 utgaven i forhold til 2008? Jeg hadde 08 en stund men hvor jeg ledet 4-0 et par kamper med Bayern og likevel tapte. Jeg ledet bl.a 4-0 mot Hamkam hjemme på Allianz Arena med 15min igjen å spille men tapte 4-6. Det som skjedde var ikke at jeg fikk fyken som trener men at jeg avsluttet spillet, avinstallerte spillet og fjernet alle saves og knakk cd'en. Sånne ting skjer rett og slett ikke i det hele tatt så jeg er "litt" skeptisk til å kjøpe meg 09 utgaven. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg kan vedde en saftig skilling på at det ikke finnes mer enn to mennesker i verden som liker FIFA Manager 2009 bedre enn Football Manager 09, i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg