groov Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan stopper jeg xboxen fra å logge meg inn på msn hver gang jeg slår den på? Selv om jeg logger meg ut fra msn, logger den inn igjen neste gang jeg slår på! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De skal fint gå ann å gå inn på system konfigurasjoner tror jeg det var, (eller kanskje det var live konfigurasjoner) å slå det av. sitter på skolen nå så litt vanskelig å forklare men om ingen andre hjelper så kan jeg hjelpe til når jeg er hjemme Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Gå inn på brukerkontoen din (den på menyen), gå på live valget, så skal det stå noe om auto-tilkobling der. Den skal da selvfølgelig hakes av på "av". Edit: Det står både auto-tilkobling til Live og MSN, går jo fint an å ha Live på men MSN av (som jeg selv gjør). Endret 14. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gå inn på xbox guide>personal settnings. Så står det øverst noe om online status eller noe. Der finner du det. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan stopper jeg xboxen fra å logge meg inn på msn hver gang jeg slår den på? Selv om jeg logger meg ut fra msn, logger den inn igjen neste gang jeg slår på! Det du kan gjøre er å fjerne Live passordet ditt fra Xboxn, dette gjorde jeg da jeg ikke fant den "slå av auto-login" funksjonen. Eneste som er litt "irritabelt" er at det popper opp, "cant sign in to msn" (elr lignende) når jeg starter den Lenke til kommentar
groov Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takker og bukker! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Takker og bukker! Picz or it didn't happen Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Takker og bukker! Picz or it didn't happen :!: Lenke til kommentar
groov Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takker og bukker! Picz or it didn't happen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå