olar0701 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er der noen som har erfaring med denne? Tanken er å bruke den til hode/halv-figur portretter.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kjøpte noe lignende på ebay for en stund siden og la oss bare si det sånn at jeg er glad jeg ikke betalte mange kronene for den.. Ville hvertfall ikke betalt 700kr for den. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Prøv heller å tå tak i den nye LumiQuest Softbox III. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Prøv heller å tå tak i den nye LumiQuest Softbox III. Takk for tipset, den så lovende ut. Er allerede bestillt, USD 60,- inkl. frakt Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kjøpte noe lignende på ebay for en stund siden og la oss bare si det sånn at jeg er glad jeg ikke betalte mange kronene for den.. Ville hvertfall ikke betalt 700kr for den. Hva mener du med noe lignende? Jeg har nemlig noe lignende fra Lumiquest, og er fornøyd. Husker ikke hva modellen heter, men den virker. Den erstatter selvfølgelig ikke en skikkelig softbox fullt ut, men ute i felten er min i hvert fall mye bedre enn ingen softbox. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Lignende konstruksjon. (fra ebay) Elendig kvalitet, men kanskje ikke annet å regne med fra ebay... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tipper vi snakker om vidt forskjellige plastkvaliteter, med vidt forskjellig holdbarhet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er ikke umulig nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå