Jo Are Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia N93 fra finn.no, men har et par ting jeg lurer på: 1. Skjønner meg ikke på MP3 spilleren, jeg legger inn muikk på telefonen gjennom Nokia PC suite. Problemet er at når jeg åpner MP3 spilleren på telefonen under "avspilling" og klikker på "spor" men finner ingen spor. Musikken blir lagret under "galleri" men jeg får ikke åpnet sporene med MP3 spilleren. Har prøvd med en annen MP3 spiller også men fant det kke gjennom den heller. Så hvordan gjør jeg det? Åpner musikken gjennom MP3 spilleren? Har jeg lagt musikken i feil mappe? Liker MP3 spiller programmet på Nokia 5310, er det mulig og legge inn den på N93? 2. Syns kameraet er skuffende. Ut i dagslys blir bildene bra, men innendørs i middels belysning med fotolys blir bildene enten mørke eller mye støyd i bildene. 3. Har et microSDHC kort på 4gb som jeg kan koble i telefonen gjennom et miniSD adapter, men når jeg kobler i minnkortt oppdager ikke telefonen det. Er det noe jeg kan instalere for at dette skal funke? 4. Når jeg åpner video i Realplayer har jeg en blå linje øverst på skjermen og en svart linje med tekst på nederst, er det noen måte og få dette til og forsvinne på? Andre avspillings programmer og anbefale? Takker for svar Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Ingen som vet noe? Er vel det samme på andre Symbian telefoner. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har du kjørt "oppdater" i spilleren? Det må du gjøre hver gang du legger til musikk for at den skal dukke opp i lista. Uten blits klarer ikke slik mini-optikk seg noe særlig uten eksternt lys. Det er ikke så mye å gjøre med det på telefonen. Kan det hende at sd-kortet ditt er formatert i NTFS? Jeg tror telefonen trenger FAT32. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takk for svar Var det som skulle til med MP3 spilleren ja. Ang. minnekortet er jg usikker på om det er i FAT32 eller NTFS format, problemet er at pcen min heller ikke tar kortet så får ikke sjekket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå